Bölüm sayısı en sevdiğim rakam ve ugurlu sayım.
___________Yumruğu ona neden geçirdim bilmiyorum,sadece ona çok sinirlenmiştim.Lewis denen aptal koşarak yanımızdan uzaklaştı.
Tom:Aferin,ona dersini verdin.
Galiba yürek falan yemiştim çünkü hayatımda ilk defa birine vuruyorum.
Tom:Herneyse sana gelirsek,neden gece yarısı tek başına burda dolaşıyorsun.
Mia:Seni arıyordum.
Tom:Diyeceğin ne?
Marvolo bana soğuk davranıyordu,galiba onu reddettiğimden dolayıydı.
Mia:Şey ben senle denemek istiyorum.Belki beraber güzel bir çift oluruz yani şey.Senle çıkabilirim ama deneme amaçlı.
Ona utangaç gözlerle baktım.Korkuyordum.
Marvolo kısa bir süre düşündü ve aniden elimi tuttu.İçimde garip bir kelebeklenme oldu.
Tom:Pekala,arkadaşımsın diye.Yoksa beni reddeden biri ile asla beraber olmam.
Dalga geçercesine ona baktım.
Tom:Ne yapmak istersin?
Ona samimi davranmam gerekiyordu.Böylece bana daha çok güvenebilirdi.
Mia:Beraber benim yatakhanemde veya senin yatakhanende kalalım mı?
Marvolo tek kaşını kaldırıp bana baktı;
Tom:Pekala.Gidelim
Marvolo elimden tuttu ve beni sürüklemeye başladı.
Mia:Tek mi kalıyorsun.
Sorduğum soruya cevap vermedi :/
Beraber Slytherin ortak salonuna doğru yürüdük.Şuan ne yaptığımın farkında değildim.Geleceğin karanlık lordu ile sevgili olmuştum!Ama ben scriptimde karakterini biraz daha iyi yapmıştım o kadar zarar vermezdi bence.
Slytherin ortak salonuna geldiğimizde Marvolo salondaki koltuğa uzandı.Bende yanına yattım.
Mia:Bizi sabah herkes görürse nolucak?
Tom:Bizi görmüş olacaklar.
Mia:Ha,ha,ha çok komik.Bir daha olmasın.
Dediğime güldü ve kollarını belime sardı.Şuan midemdeki kelebeklerin grup sikiş yaptıklarına emindim.
Ona samimi olmak için bende kollarımı boynuna sardım ve uykuya daldım.
^^^
Astoria:Ee çüş ama!
Pansy:O ha Riddle bizim sümüklü deveye bakmış mı?
Astoria:Çocuk yakışıklı ama güzellik altısı diye bi şey yok.
Pansy:O aptala ben bin basarım.
Gelen gürültü ile gözlerimi açtım.Gözlerimi açtığımda karşımda bize bakan 15 kişi gördüm.Bazıları kıskançlıkla bazıları ise sırıtarak bakıyordu.
Pansy:Evet bi sevgililerin burayı seks salonuna çevirmediği kalmıştı.
Pansy böyle deyince birkaç kişi onu tastikledi.
Yanımda yatan Marvolo uyandığında hepsine tehtidkar biçimde baktı.
Tom:Hepiniz lanet çenelerinizi kapatın ve bu olaydan kimseye bahsetmeyin.Sonucunu biliyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle ile Hayal Et
Fanfiction+𝟷𝟾 𝚟𝚎 𝚔ü𝚏ü𝚛 𝚟𝚎 𝙻𝚐𝚋𝚝 𝚒ç𝚎𝚛𝚒𝚢𝚘𝚛. 《Mutsuz sonla bitiyor!Ona göre okuyun》 "𝕂𝕒𝕝ı𝕔ı 𝕊𝕙𝕚𝕗𝕥𝕚𝕟𝕘'𝕚 𝕓𝕒ş𝕒𝕣𝕒𝕟 𝕓𝕚𝕣 𝕜ı𝕫ı𝕟 𝕙𝕚𝕜𝕒𝕪𝕖𝕤𝕚"