7

3.2K 245 227
                                    

Bakışlarımızı birbirinden ayırıp iksiri yapmaya devam ettik.

Slughorn sırayla masaları gezmeye başladı.Sanırım iksirleri kontrol ediyordu.

Slughorn bizim masamıza gelince telaşlanmıştım.

Slughorn:Harika!Emeklerinize sağlık sınıfta Slytherin'lilerden tek siz yapmışsınız.

Aslında ben bi bok yapmamıştım.Daha hangi iksiri yaptığımızı bile bilmiyordum.

Slughorn:Pekala dersimiz bitmiştir çıkabilirsiniz.

Herkes hızlı bir şekilde sınıftan çıktı.Tabi ben uyuşuk,üsengeç bir insan olduğum için yavaş yavaş toparlanıyordum.

Slughorn:Mia sana bişey demek istiyorum.
Slughorn'a doğru döndüm.Diyeceği şeyi merak ediyordum.

Slughorn:Benim bir kulübüm var "Slug Kulübü" seni de kulübe aldım.Yetenekli bir cadıya benziyorsun.Bugün yaptığımız iksir zor bir iksirdi ve sadece Riddle ve sen yapabildiniz.

Mia:Tabikide efendim.

Normalde "Slug Kulübü'nun" çok sıkıcı olduğunu söylüyorlardı ama Slughorn'u kıramazdım.

Slughorn:Baykuşumdan gelecek mektubu bekle Mia,görüşmek üzere.

Slughorn'a gülümsedim ve sınıftan çıktım.

--------

Akşam olmuştu.Slytherin ortak salonunda parti veriyorlardı.Müzik açmışlardı ve dans edip eğleniyorlardı.

Ses dışarı çıkmasın diye sessizlik büyüsü yapmışlardı.Yoksa her an bir profesör bizi basabilirdi.

Lana:Mia gel sende dans et!

Mia:Yok istemiyorum.

Çok fazla gürültü vardı.Bu yüzden ortak salondan çıkıp gizlice bahçeye çıktım.

Hava hafif rüzgarlıydı.Saçlarımı salık bıraktığım için saçlarım hafif hafif dalgalanıyordu.

Kıytıda olan bir ağacın altına geçtim ve ağaca yaslandım.Buradan her taraf görünüyordu.

Uykum vardı gözlerim kapanıyordu.Şuanda gözlerim ile bir savaş içerisindeydim.Ama sanırım gözlerim kazandı.Göz kapaklarım yavaşça kapandı ve uyku time.

____________

Tom:Hey uyan!

Gözlerimi araladığımda bana sinirli bir şekilde bakan Riddle'ı gördüm.

Mia:Ne var?

Tom:Bide ne var diyorsun!Gryffindor öğrenci başkanı seni burda görse okuldan atilman için elinden gelen herşeyi yapar.Umarım farkındasındır.

Mia:Tamam.

Riddle bana anlamsız bir yüz ifadesiyle baktı.

Tom:Neden buradasın?

Mia:Slytherin ortak salonunda parti veriyorlardı sesden dolayı buraya geldim.

Tom:Demek parti veriyorlar.

Mia:Evet,şikayet mi edeceksin.

Tom:Hayır şikayet etmiycem.Sadece elimde  onlara karşı kullanabilecegim bir koz var.

Mia:Hey,farkındasındır umarım bunu Dumbledore'ye soylersen okuldan atılırlar.
Tom:Benimde amacım bu zaten.

Mia:Çok kötüsün.

Tom:Fazla iyisin.Bu arada iltifat için teşekkürler.

Riddle yanımdan kalktı ve gitti.Tanrım bi manyakdı.Ona kötü dedim ve o bunu iltifat olarak aldı.

Mia:Daha fazla burda durursam üşüteceğim.

Ağacın altından topuklayarak 👠 Hogwarts'a geri döndüm ve yatakhaneme ilerledim.

Parti bitmişti  ve salonun dağınık halinden eser yoktu.Büyü sayesinde düzenlemiş olmalıydılar.

Yatakhaneme gittiğimde Pansy uyuyordu.Lana ise şarkı söylüyordu.

Lana:DiSko PePeg IkI EkMek alDim Wve GiDiyoRum BiRi buYuk -

Pansy:Kapa çeneni.

Pansy uykulu bir şekilde elindeki yastığı Lana'ya fırlattı.

Lana:Sürtük dur bi ya şarkı söylüyorum.

Mia:Ona şarkı denmez ki.

Lana:Miaa sana çok önemli bişey dicem!

Mia:Ne?

Lana ile konuşurken yatağımı açıyordum.

Lana:Ama yarın söylicem.

Mia:Neden şimdi değil?

Lana:Keyfim öyle istiyo.

Lana'ya göz devirdim ve yatagima yattım ve uykuya daldım.
___________

Oylayın ya bide okunma sayımız az aq eski kitapta günde 300-400 kişi okuyodu.

Tom Riddle ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin