Yatakhaneme gittiğimde Lana oturduğu yerden panikle kalktı.
Lana:Tanrım nerdeydin?Dün geceden beri yoksun?!
Mia:Kütüphanedeydim.
Lana:Yalan söyleme.Kimleydin?
Mia:Yalan söylemiyorum.
Lana:Merlin beni kandırabileceğini mi sanıyorsun?Üstünde erkek ceketi var.Cidden o kadar aptal değilim.
Tanrım Şuan ona açıklama yapmak istemiyordum kendime bile açıklama yapmak istemiyordum.
Evet biliyorum gerizekalıyım.
Lana hafif yanıma geldi ve beni kokladı.
Lana:Bu kişi kimse cidden parfüm konusunda zevki iyiymiş.
Lana gülmeye başladığında utanmıştım.
Mia:Komik değil.
Lana:Hey hadi boşverde kim olduğunu söyle?
Tam soyleyecektimki yatakhaneye Pansy girdi.
Pansy:Selam aptallar.Hey Mia üstündeki ceket Riddle'ın sende ne işi var.
Lana:Riddle mı?!
Tanrım boku yemistim.
Pansy:Ne?!Tanrım Tom sana nasıl baktı!Üstüne üstlük sana ceketini vermiş?!
Pansy'nin yanına doğru ilerledim ve ona acıyan bir surat ifadesiyle baktım.
Boyum ondan uzun olduğu için ona üstten bakıyordum ve korkmuş yüzüne daha iyi bakabiliyordum.
Mia:Seni sevmiyor diye etrafa zinciri salınmış köpek gibi saldırmaktan vazgeçmelisin Parkinson.
Pansy sinirle bana baktı ve kapıyı çarparak yatakhaneden çıktı.Pansy çıkar çıkmaz Lana ile gülmeye başladık.
Lana gülerken aniden yataktan düştü ve daha çok gülmeye başladık.
Lana:Tanrım yüz ifadesi çok komikti!
Lana gülmekten zar zor konuşmuştu.
Lana:Neyse hadi kahvaltıya inelim güne başlar başlamaz aksiyon yarattık.
Lana zaten üstünü giymişti bende hemen üstümü değiştirdim ve saçlarımı taradım.
Ortak salona indiğimizde hemen Slytherin masasına oturduk.
Yemek yerken gözlerim Riddle'a kaymıştı ona baktığımı görünce hemen gözlerimi yemek tabagima odakladım.
Lana:Demek enişteyi kesiyoruz he.
Tanrım Lana ya sinir olmuş bir sekilde baktım o da bana göz kırptı.
Çok utanmıştım umarım Riddle Lana'nın dediğini duymamistır.
Riddle' a göz ucuyla baktığımda sırıtıyordu.Tanrım kesin duymuştu.Lana seni dövücem!
----
Sa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle ile Hayal Et
Fanfiction+𝟷𝟾 𝚟𝚎 𝚔ü𝚏ü𝚛 𝚟𝚎 𝙻𝚐𝚋𝚝 𝚒ç𝚎𝚛𝚒𝚢𝚘𝚛. 《Mutsuz sonla bitiyor!Ona göre okuyun》 "𝕂𝕒𝕝ı𝕔ı 𝕊𝕙𝕚𝕗𝕥𝕚𝕟𝕘'𝕚 𝕓𝕒ş𝕒𝕣𝕒𝕟 𝕓𝕚𝕣 𝕜ı𝕫ı𝕟 𝕙𝕚𝕜𝕒𝕪𝕖𝕤𝕚"