Marvolo'nun öyle demesiyle afallamıştım,ne diyeceğim hakkında hiçbir fikrim yoktu.
Mia:Marvolo bak ben ne diyeceğimi bilmiyorum,seni kırmak istemem ama ben ne yazıkki sana karşı sadece arkadaş duyguları besliyorum...Özür dilerim.
Ne diyeceğimi kesinlikle ve kesinlikle bilmiyordum,açıkcası böyle bir itiraf beklemiyordum.
Marvolo'nun yanağına küçük bir öpücük kondurdum ve ayağa kalktım.
Mia:Özür dilerim.
Daha fazla durmak istemiyordum yoksa ağlayacaktım.Hızlı adımlarla yatakhaneme gittim ve yatağa yattım.
Sessizce ağlıyordum.Neden ağlıyordum bilmiyorum.Galiba ona karşı birşey hissetmediğim içindi.
Ağlayarak uyuya kaldım...
~~~
Sabah uyandığımda başım çok ağırıyordu.
Lana:Günaydın,Mia iyi misin?Lana yanıma geldi ve suratıma ciddi bir ifade ile baktı.
Lana:Anlatıyorsun.
Mia:İstemiyorum.
Şuan dün yaşadıklarımı aklıma getirmek hiç ama hiç istemiyordum.
Lana:Anlat Mia lütfen,ne olduğunu öğrenip sana yardımcı olmak istiyorum.Kuzenini üzme lütfen.
Bıkkınlıkla Judie yani Lana ya baktım.
Mia:Tom Riddle,benden hoşlanıyor.
Lana:Bi saniye...NE?!Ciddi misin?Bu harika bişey!
Mia:İste Lana benim için değil.
Kırgın bir yüz ifadesi ile ona baktım.
Lana:Tamam ama neden?O harika biri.
Mia:Bilmiyorum,ona karşı sadece arkadaş duygusu besliyorum.
Lana:Mia!Onla sevgili olmak zorundasın!
Mia:Neden?
Lana:Dumbledore bize bir görev verdi hatırlıyor musun?O görevi sen gerçekleştireceksin.Tom ile sevgili olup onu iyi birine çevireceksin.
Ama onu kandırmış olacaktım.
Mia:Ona yalan söylemiş olucam.
Lana:Ama yapmak zorundasın Mia,onu iyi biri yaptıktan sonra kavga çıkarır ayrılırsın.
Mia:Pekala.Yapmak zorundayım.
£££
Dersler bittikten sonra yatakhaneme çıktım ve bu olayı düşündüm.Hogwarts ve tüm büyücülük dünyası için bunu yapmalıydım,ona sevgiyi öğretmeliydim,öğretmek zorundaydım.
Ani bir kararla yatağımdan kalktım ve Hogwarts'ın koridorlarında gezmeye başladım.Burası çok güzeldi.
Ailem ile buraya daha önceden gelmiştik.Yani Cr'de.Ama çok detaylı gezememiştim.Ama Şuan detaylı geziyordum.
Koridorda yürürken Gryffindor sınıf başkanı olan Lewis'ı gördüm.
Lewis:Hey sen!Yeni kız,ne yapıyorsun burda?
Mia:Buraya geleli bir buçuk ay oldu ne yeni kızından bahsediyorsun sen?
Lewis:Her neyse neden bu saatte buradasın?
Mia:Keyfim öyle istedi.Hem bundan sana ne?
Lewis:Öğrenci başkanlarından biri olduğumun farkındasındır herhalde.
Hafif yanıma doğru yaklaştı.Boyum ondan uzun olduğu için yanımda bir cüce gibiydi.
Ona alayla sırıttım ama o bi anda beni yere doğru itti.
Lewis:Kendini ne sanıyorsun Lore.Aptal bir budalanın önde gidenisin!
Tom:Sözlerine dikkat et aptal Gryffindorlu.
Marvolo buraya geldiğinde Lewis alayla güldü.
Lewis:Yeni sevgilin mi Riddle?Komik kızmış cidden.
Lewis alayla sırıttı.Tam bir aptala benziyordu.
Tom:Bu yaşına geldiğin halde hala çocuk gibi mi davranacaksın Lewis?
Lewis omuz silkti ve bana baktı.
Lewis:Koridorlarda boş boş geziyor,kendi gibi.Onu Dumbledore'ye söyleyeceğim.Bir ceza alsın da görsün gününü.
Lewis tam gidiyorduki ani bir hareketle yumruğu gözüne geçirdim.
Lewis:Sürtük!
Tom:İşte benim kızım.
_______
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle ile Hayal Et
Fanfiction+𝟷𝟾 𝚟𝚎 𝚔ü𝚏ü𝚛 𝚟𝚎 𝙻𝚐𝚋𝚝 𝚒ç𝚎𝚛𝚒𝚢𝚘𝚛. 《Mutsuz sonla bitiyor!Ona göre okuyun》 "𝕂𝕒𝕝ı𝕔ı 𝕊𝕙𝕚𝕗𝕥𝕚𝕟𝕘'𝕚 𝕓𝕒ş𝕒𝕣𝕒𝕟 𝕓𝕚𝕣 𝕜ı𝕫ı𝕟 𝕙𝕚𝕜𝕒𝕪𝕖𝕤𝕚"