13

2.1K 215 90
                                    

با حس زبون کوک روی مقعدش به خودش اومد . حتی متوجه باز شدن پاهاش توسط جونگکوک نشده بود و الان با حس زبون کوک و چیز سختی روی مقعدش نفسش از شدت لذتی که تجربه میکرد بند اومده بود . کلافه دستاش رو برای چنگ زدن به چیزی روی تخت میکشید .

کوک زبونش رو روی شکلات آبنباتی و اطرافش رو که مقعد جیمین بود میکشید و با این کارش جیمین رو بی قرار کرده بود .

________________________

جونگکوک هم داشت از ناله های ریز و درشت جیمین لذت میبرد ولی نه به اندازه لذتی که روابط خشن بهش میداد . اگر تو اتاق بازیش بودن قطعا لذت کامل تری رو حس میکرد ، درست بر عکس جیمینش !

جیمین دستاش رو به موهای خودش رسوند . لذت زیاد باعث شد به موهای خودش چنگ بزنه و هیچ توجهی به اینکه ناله هاش چقدر ممکنه بلند باشن و بیرون از اتاق شنیده شن نمیکرد . درواقع ذهنش قدرت تحلیل چیزی رو نداشت و انگار توان فکر کردن ازش گرفته شده بود .

دفعات قبل درست نمیدونست وقتی حس نیاز میکنه چی میخواد ولی الان خوب میدونست وقتی اینقدر بی قرار میشه دقیقا چی میخواد . جیمین کاملا میدونست که الان به دیک کوک توی سوراخش نیاز داره .

+ : بیبی بوی هنوز کاری نکردم و سوراخ هرزت داره برام نبض میزنه ... کاش میتونستی صحنه ی دوست داشتنی ای که دارم میبینم رو ببینی جیمینی ...

با نفس نفس و صدای بمی درحالی که به مقعد صورتی حیمینش خیره شده بود گفت .

_ : آههه ... کوک ، من ... من ...

+ : خجالت نکش بیب ... اوکی بهت میدمش ولی باید یکم صبر کنی

با پوزخند آبنبات رو سمت سطل آشغال کوچیک گوشه اتاق پرت کرد و بعد دوباره کامل مقعد جیمینش رو لیسید ، طوری که تمام مزه ی شکلات ازش پاک بشه . متوجه لرز بدن جیمین شد . اون کوچولو نباید هنوز میومد ، الان وقتش نبود .

+ : الان حق نداری بیای جیم ، تا وقتی من نیومدم حق نداری کام بشی

با صدای لرزونی جواب داد :

_ : آخه ... کوک من ... نمیتونم ...

قبل از اینکه کامل حرفش رو بزنه جونگکوک اسپنک محکمی به باسنش زد و از ناله ی جیغ مانندش لذت برد .

+ : اگه دلت هوس تنبیه کرده میتونی بیای هرزه

با اتمام حرف کوک بغض بدی به گلوش چنگ زد .

_ : من ... هرزه نیستم

جونگکوک دیکش رو روی ورودی جیمین مالید و سرشو نزدیک گوشش کرد و بعد از گاز نسبتا آرومی که ازش گرفت با صدای بمی گفت :

+ : تو هرزه ی منی جیمینی ... هرزه ها با هرکسی میخوابن ... فرق تو اینه که تو فقط حق خوابیدن با من رو داری

Bite Me ⌫Where stories live. Discover now