~1~

4.4K 143 28
                                    


Merhaba arkadaşlarr

Öncelikle bu kitabı iki kişi yazıyoruz ve okurken keyif almanızı umuyoruz<3

-Kitaba nereden ulaştınız, önerilenler vb.?

-Başladığınız tarihi buraya bırakırsanız mutlu oluruz<3

Keyifli okumalarr

***

İnstagram'a attığım postun yorumlarını okurken yüzümde hafif bi gülümseme yerini almıştı. Yaklaşık 1 saattir okuyordum ve okuduğum her yorumda mutlu oluyordum. İnsanların seni sevmesi..çok ama çok güzel bir şeydi.
Tabii yanı sıra nedensiz nefret kusan insanlar da oluyordu ama çok takılmamaya çalışıyordum.

Yorulduğumu ağrıyan sırtımdan fark edince hafif dikleştim ve telefonumu masaya koyup mutfağa ilerledim. Bir kahve güzel giderdi. Her şeyimi takipçilerimle paylaştığım için hızla kahveyi yapıp fotoğrafını çektim. Hikaye olarak attıktan sonra balkona çıkıp battaniyemi sırtıma örttüm.

İnsanların ilgisi beni ne kadar mutlu etse de bazen çok bunalıyordum o yüzden kendime ait farklı bir isimle hesap açmıştım. Burada tanıyıp tanımadığım herkese takip isteği atıyor, insanların fotoğraflarına güzel yorumlar yapıp mutlu olmalarını sağlıyordum. Yani..en azından amacım buydu. Diğer hesabıma geçip ana sayfama çıkan şeyleri izleyip yorumları okurken bir bildirim geldi.

'barınınız_' sizi bir gruba ekledi.

Merakla bildirime tıkladığım da grup sohbetine geldim. Bir yanım 'Grup İsteğini Kabul Et' tuşuna basmamı söylese de diğer yanım 'ne gerek var aksiyona!' diye bağırıyordu.

Biraz kafa dağıtmanın kime zararı vardı Allah aşkına?

'Kabul Et' tuşuna bastıktan sonra parmaklarım hızla klavye de gezindi.

'Yoldan Çıkanlar'

neptünpetunyası:Waow neden burdayım?

barınınız_:Güzel soru, cevap verin kıza

barınınız_:Ya da erkek mi demeliyim?

neptünpetunyası:Kafana göre takıl

Reha_akay:Harbi neden insan alıyoruz gruba? Kendimize yeteriz biz

neptünpetunyası:İstersen çıkabilirim, ya da atabilirsiniz?

barınınız:Hayır hayır. Saçmalama Reha

çisederleer:Yanlız Akasya fark ettin mi kız gelince nazik nazik konuşmalar noktalama işaretlerine dikkat etmeler falan eğdleşxpeçxld

çiçekolmayanakasya:Ben yorum yapmadan izliyorum sadece bakalım sonu nereye gidecek eğdşwpşdpedl

neptünpetunyası:Kız olduğuma nereden vardınız?

çiçekolmayanakasya:Bir erkek bir kızın postunun altına 'kız olarak bi benim çilim yok sanırım' yazmaz?

çisederleer:Ayrıca yalnız değilsin bizim de yok dğxşpdxşpd

çağıngenci:Gğnwydın

barınınız:Saat 4 amk

Reha_akay:Çağın olmadı 8 9 gibi uyansaydın kardeşim

PETUNYA {•texting•}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin