~24~

973 65 106
                                    

Doğum günü part2

Sarılma ve şaşırma faslı bittiğinde hepimiz arabaya bindik.

"Evet, nereye gitmek istersiniz?"

"Lunapark' a gidelim mi?"

Heyecanla soran Akasya' ya bakıp gülümsedim ve başımı salladım.

"Tamamdır o zaman."

Bildiğim en güzel yere doğru sürerken Çağın'ın sesi doldu kulaklarıma.

"Lan şaka gibi! Hep beraberiz lan!"

Çise ona hafifçe kıkırdadığında sözü devraldı.

"Ben hâlâ Vera şokunu atlatamıyorum..Oğlum sen git reels'ların birinin yorumlarında gördüğün hesabı gruba ekle, milyonlara ulaşan Vera çıksın! Yok lan böyle tesadüf!"

Barın bilmiş bir ifadeyle Reha'ya bakarken gözlerini kıstı.

"Grobo boşko borono olmoyolom orkodoşlor."

Akasya ona kahkahayla eşlik ederken yüzümde bir gülümseme peydahlandı.

"Lan! Nereden bileyim gruba alınmasını istemediğim kızı şimdi seveceğimi oğlum!"

Ani bir fren ile durup Reha'ya baktığımda pot kırdığını anlamış olacak ki gözleri kocamandı.

"YAAA AKASYA DUYDUN MU?"

"ALLAHIM CANLI CANLI GÖRÜNCE BİR BAŞKA OLUYORMUŞ!"

Reha bana utançla karışık gülümseme sunduğunda ona karşılık verip yola devam ettim.

Çok güzel bir gün olacaktı..

***

"LAN LAN DURDUR ABİ! VALLA DİYORUM FOBİM VAR! GÖZÜNÜ SEVEYİM!"

Çise kocaman bir gülümsemeyle Çağın'ı izlerken olayının ciddiyetini fark etmiş olacak ki Reha'nın kolunu tuttu.

"Lan salak mısın? İndirtsene çocuğu!"

Reha Çise'ye dönüp imalı bakışlar atarken omuzlarından tuttu.

"Bak şu an orada çırpınan çocuk var ya. Ha işte o az önce 20 lirasına iddiaya girdi. Hayatta indirmem."

Çise sert ama gülünç bakışlarıyla görevlinin yanına yürürken Reha yanıma yaklaştı.

"Nasıl gidiyor güzelim?"

"Sizinleyim, çok mutluyum."

Kolunu omzuma atıp beni kendine çektiğinde kafamı göğsünde bulmamla kalp atışlarım hızlandı.

"KIZLAR BUNLAR SARILIYOR KOŞUN!"

Reha hızla Barın'a bakıp o mükemmel dudaklarından cümlesini sıraladı.

"Yedim oğlum seni!"

Ne kadar elit bir cümle değil mi?

Bunun hemen sonrasında benim koşup Reha'nın sırtına atlamam ve Reha'nın şokla bacaklarımdan tutması saniyeler almıştı.

PETUNYA {•texting•}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin