~17~

1.3K 57 11
                                    


Yoldan Çıkanlar

çisederleer: Günaydın gençler

çiçekolmayanakasya: Günaydın bacım

çisederleer: Akasya ciddi soruyorum tır şoförü müsün eğdşeğxidpxipdc

çiçekolmayanakasya: Plan açığa çıktı kaptan yelkenler fora

Sudecik_:Akasya fawımsın kuzum şdixpdixğdicodic

çisederleer:Öhm

çisederleer:Akasya bebem saat 1 gibi buluşalım mı?

çiçekolmayanakasya: Şey aslında bugün çıkamam belki daha sonra

çisederleer: Tamamdır haber ver bana

Akasya'dan

Yüzümdeki yorulmuş ifadeye karşı aynanın önüne geçtim ve kendimi kandırmak istercesine gülümsedim.

Gözüm aynadan kolumun yansımasına gidince hızla gözlerimi kapattım.

"Akasya!"

Banyodan çıkıp odama geldiğimde annemi yatağımın önünde buldum.

"Çabuk hazırlan, sabah kahvaltısına yetişmezsen akşama kadar aç kalırsın biliyorsun. Ayrıca bugünkü ders programın değişti. Baban akşama doğru yürüyüşe çıkmana verdiği izni programından sildi."

"Neden?"

"Sildi dedim, nedeni seni ilgilendirmez. Hazırlan."

"Peki anne."

Annemin gitmesiyle yorgunca kendimi yatağa bıraktım. Gözlerim kendi kendine kapanırken buruk bir gülümseme sundum kendime..

Tek çocuktum ve disiplinli bir aile de doğmuştum. Küçüklüğümden bu yana her şey plana uygun yapılmış, en erken yaşımda bile yaşıtlarımdan önce olmak için eğitim görmüştüm.

Gözüm saate kaydığında 6 dakikadan daha az bir zamanımın olduğunu görmemle dolaptan üstüme büyük kalın bir Metallica kazağı geçirdim ve eşofman giyip saçlarımı düzensizce topladım.

Aşağıya inip masaya oturduğumda herkes yerini almıştı.

"Duşa girmedin mi? İğrenç kokuyorsun."

"Daha dün akşam banyo ya-"

"Her sabah düzenli banyo yapılacak demiştim!"

"Özür dilerim anne, yemekten sonra hemen gidip gireceğim."

Babam başını hafifçe eğip yemeye başladığında bize de yememiz için izin verdiğini anladık.

Evet biliyorum, şaka gibi! Yemek yemeye başlamak için bir adamın baş hareketini bekliyoruz..gülünç.

Herkes sessiz ve soğuk bakışlarla yemeğini bitirdiğinde izin isteyip masadan kalktım.

"Akasya!"

Önümü dönüp ellerimi önümde birleştirip başımı eğdim. Ah, kurallar, kurallar..

"Efendim baba."

"Dün gitar provanı kaçırmışsın."

"Evet baba, uyuyakaldığım için giremedim. Özür dilerim bir daha olmayacak."

PETUNYA {•texting•}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin