Když jsem přišel do svého kabinetu, všiml si, že u vedlejšího stolu měla Annie svůj hrnek s čajem, ale ona tu nebyla. Nejspíš bude někde ve škole. Přešel jsem ke svému stolu a odložil svou tašku na židli u zdi, svlékl jsem si svůj kabát a přehodil přes křeslo. Vůbec jsem nevěděl, jak se k Annie chovat, když teď vím, že je zadaná. Určitě žádné letmé pohledy, jak jsem to měl v její přítomnosti v oblibě. Udržet si od ní odstup a to nejdůležitější, nebalit jí.
To bude v pohodě, řekl jsem si v hlavě. Co to plácám? Nedokáži si od Annie udržovat odstup. Radši jsem si šel udělat svůj ranní čaj, bohužel jsem dneska málem zaspal, jak netypické u mně. Ani jsem si nestihl udělat snídani, natož čaj. Ale aspoň mi to trochu vynahradilo obyčejné jablko, kterého doma mám dost a zapnul konvici s vodou.
"Dobré." Zaslechl jsem Annin veselý hlas, když vešla do kabinetu a otočil k ní hlavu. Bože, musí být po ránu tak krásná? Pomyslel jsem si.
"Dobré." Usmál jsem se na Annie, když jsem se k ní otočil. Měla na sobě krásný bílý komplet, přitom mi byly na obdiv vystaveny její krásné nohy. Kroť svoje hormóny, je zadaná. Řekl mi můj vnitřní hlas.
Tak jsem se otočil zpátky ke stolku, kde jsem si připravil hrnek s pytlíčkem čaje a zalil ho vodou z konvice. Přitom se přiblble culil, jak zamilovaný puberťák.
"Chtěla jsem se zeptat, máš dopoledne čas? Mohli bychom si zajít do jedné kavárny ve městě, co ty na to?" Optala se mně Annie, když jsem si odnášel hrnek s čajem ke stolu. Ale vůbec jsem nechápal, co tím sleduje, je přeci zadaná ne? Tak proč mně někam zve a nechápavě k ní zvedl pohled, když jsem si sedl ke svému stolu.
"Nejsi tak náhodou zadaná? Včera to tak vypadalo." Neodpustil jsem si a vrátil pohled zpátky k hrnku, ze kterého jsem vyndal pytlík čaje. Od Annie jsem zaslechl smích, který se nesl kabinetem. Řekl jsem snad něco vtipného? Proto jsem se na ní zamračeně podíval.
"Jsi roztomilý, když žárlíš. Jinak to není můj přítel, to by nešlo. Incest je zakázaný, víš?" No pěkné, nejen, že poznala že žárlím, ještě jsem se pěkně ztrapnil. Tak proto se včera chovala normálně, když mi i zamávala, a uchtl jsem se.
"Promiň, nějak mi nedošlo, že to může být tvůj bratr." Věnoval jsem jí omluvný pohled. Annie se jen uchechtla a zvedla se od stolu, nějak jsem nechápal, kam jde a díval se na ní. Ale ona nikam nešla, jen přešla ke mně a opřela se o opěrky u mého křesla a naklonila se ke mně. Mohl jsem cítit její opojnou vůní, která se mi dostala, až do mé hlavy, přitom jsem se na ní díval. Annieniny oči se na mně usmívaly, spolu s jejím nepatrným pousmáním, který měla na tváři. Až jsem měl pocit, že mi srdce vyskočí z hrudě, jak rychle tlouklo. Než přetrhla tu malou vzdálenost mezi námi, až jsem cítil její teplý dech na mé tváři a položila své rty na ty mé. Nad tím jsem slastně přivřel oči a objal ruce kolem jejího pasu, po kterém jsem jí hladil a polibek jí opětoval. Konečně Pomyslel jsem si a stáhl si jí na svůj klín, ale nepřestávali se líbat, až mi její prsty zapletla do vlasů. Tohle byl můj nejlepší den, jaký se mi mohl stát a pousmál se do našich rtů.
---------
To se může stát jen Tomovi, že si splete Anniného bratra s přítelem. 😄 (takže jsi to uhodla -mravenecek_susenka- )
I když to by se mohlo stát každému. 😊Moje nejdelší část v tomhle příběhu.😉
---------
PETRA_T-H
ČTEŠ
Ta jediná ✓ || Tom Hiddleston
Fanfiction„Jeden pohled do jejích očí a věděl jsem, že je to ta jediná..." Můj nejoblíbenější ode mne. ❤️❤️ (příběh) 5K😚💚 Nejlepší umístění ➡️ 2.místo #tomhiddleston ❤️ (31.8)