Z postele mně vyhnala vůně, která šla z kuchyně, nejspíš Em byla vzhůru dřív než já, ale nemohl jsem si stěžovat. Taky jsem zjistil, že venku svítilo sluníčko, po ránu nezvyklé, když většinou ráno prší, nebo je pod mrakem. Dal jsem si rychlou sprchu a udělal ranní hygienu, než se v ložnici oblékl tentokrát do džínů a bílého trička, jinak většinou nosím smoking, ale když je tak hezky.
"Dobré ranko." Věnovala mi Em s úsměvem pozdrav, když jsem vyšel z ložnice a nestačil se divit. Na stole byla pěkně vypadající snídaně, kterou jsem měl naposled ještě na základce. To je pěkně dlouho, kdy jsem jedl vafle, ještě tam bylo k tomu ovoce a můj oblíbený meruňkový čaj a věnoval Em pusu na tvář.
"Ty jsi zlato, ségra." Usmál jsem se a přešel ke stolu, kde jsem si sedl na své místo a uloupil si jednu jahodu.
"To si nech pro svou Annie, to zlato. Jinak nemáš zač." Zasmála se Em a opřela se o linku, kde pila svůj čaj. Já se nad tím zaculil, to byla taky moje zlato, ale jinak řečeno a přitom jedl snídani.
Tohle ráno bylo jedno z nejlepších, měl bych to Em odpoledne nějak vynahradit. Ale mám na to celý den, abych to vymyslel a odešel do práce.
-------
"Měj se hezky, lásko." S úsměvem jsem se loučil s Annie, když jsem jí odvezl domů, přitom jí hladil palcem po hřbetu dlaně a věnoval jí pusu, kterou mi opětovala. Bude mi chybět, i když jsme se viděli ve škole, klidně bych s ní rád byl celý den. Ale měl jsem pro Em překvapení, které jsem celé dopoledne vymýšlel a rozhodl se jí vzít na nákupy. Jako každá holka miluje módu, možná taky bych mohl něco malého koupit i Annie.
"Ty taky." Zaculila se Annie a objala mně kolem krku, když se ke mně přitiskla a líbila mně na bradu, nad tím jsem přivřel oči a objal ji kolem pasu. Než jsem jí věnoval pusu na čelo. Co se mnou dokáže jedna skvělá žena, jako je Annie, ani se svou bývalou jsem nebyl tak rád, jako s Annie. Ale to už jsou skoro tři roky. Po chvíli jsme se od sebe odtáhly, i když bychom rádi byli s tím druhým a věnoval Annie poslední pusu, než otevřela dveře a vylezla ven, přitom jsem z ní nemohl odtrhnout oči. Annie mi potom zamávala, když došla k bytovce a s úsměvem jí taky zamával. Nakonec jsem odjel domů, kde jsem vyzvedl Em a rozjel se do centra...
Možná kdybych své přítelkyni řekl, že je u mně sestra, nemuselo by mně bolet pohled na ublíženou Annie....
--------
Kdo by nebyl rád, za takovou snídani. 😊
I když já preferuji palačinky s nutellou. 😋♥️
--------
PETRA_T-H
ČTEŠ
Ta jediná ✓ || Tom Hiddleston
Fanfiction„Jeden pohled do jejích očí a věděl jsem, že je to ta jediná..." Můj nejoblíbenější ode mne. ❤️❤️ (příběh) 5K😚💚 Nejlepší umístění ➡️ 2.místo #tomhiddleston ❤️ (31.8)