"Radši tě doprovodím, nelíbí se mi že bys šla v té tmě sama domů." Už bylo dost pozdě na to, abych Annie pustil samotnou, i když nebydlí ode mě tak daleko. Aspoň budu klidnější, že se jí cestou nic nestane. Nevíte na koho narazíte. Spíš se díváš moc často na kriminálkou Miami. No tebe jsem dlouho neslyšel, pomyslel jsem si nad svým podvědomím. I když bych radši, kdyby si ty poznámky ušetřil.
"Jsem už velká holka přeci." Věnovala mi Annie úšklebek a objala svoje ruce kolem mého těla. To měla pravdu, ale neodpustil bych si, kdyby se Annie něco stalo. Jen jsem se pousmál a položil dlaně na její boky, po kterých jsem jí pohladil a sklonil k ní hlavu, přitom jí líbil na čelo.
"Já vím. Ale i tak budu klidnější." Vyčítal bych si to, že jsem jí neochránil, na to jí až moc miluji. Annie se na mně pousmála a přejela mi dlaní po tváři, když natáhl ruku a věnovala mi pusu.
"Jsem ráda, že tě mám." Řekl její líbezný hlas, to bych klidně slýchával každý den a víc si ji vtáhl ho objetí. To jsme dva, lásko. Pomyslel jsem si v duchu, a svoje rty otřel o její tvář, přitom její ruce jsem cítil na svých zádech, jak mě hladily. Já nad tím přivřel oči, svými rty jsem vyhledal, ty Annieniné růžové a z lehka se o ně otřel. Ale to se Annie moc nelíbilo a přitiskla své rty na ty mé, až jsem nad ním zasténal, a náruživě se líbali. Jako vůbec jsem nečekal, že je v ní taková dračice, ale její polibky jsem zbožňoval a zajel jí prsty do vlasů. Po chvíli jsme se od sebe museli odtáhnout, když nám docházel vzduch, až jsem otevřel oči a palcem přejel po Anniných malinko nateklých rtů, ale moje na tom budou určitě podobně.
Annie otevřela svoje oči, které zářily a opřela si dlaně o mou hruď, já se usmál a opřel si čelo o to její. Nepotřebovali jsme slova, stačilo jen zavřít oči a vychutnávat si přítomnost toho druhého. Vtiskl jsem Annie pusu, ale rozhodně ne poslední a natáhl ruku po bundě, kterou jsem si oblékl.
Nesměl jsem zapomenout na klíče, jinak bych asi spal někde pod širákem. Ale myslím, že by mě Annie nenechala ve štychu. Až potom jsem si uvědomil, že jsem si měl klíče schválně nechat doma, ale už bylo pozdě. Už jsem je držel v ruce, no nic příště. A v duchu se usmíval nad svým nápadem.
"Zítra si auto neber, ráno tě vyzvednu já a potom i odvezu." Rozhodl jsem a vyšel na chodbu, kde už čekala Annie, která se na mě usmála.
"Dobře." Souhlasila, když mě objala, taky jsem jí rukou objal, a tou druhou jsem zavřel dveře od bytu. Nějak jsem neřešil, že by nás ráno někdo mohl před školou vidět, jak spolu přijíždíme. Stejně jim do toho nic není, že ano?.
-------
Druhý den ránoUž jsem měl nejvyšší čas vyrazit, když jsem zjistil kolik bylo. Ráno jsem se probudil s malým zpožděním, po dlouhé době se mi moc vstávat nechtělo. Jak netypické pro mě, když většinou stávám i o hodinu dříve. Ale vše jsem nakonec stihnul, i když jen tak, tak. Abych vyzvednul Annie včas a čapnul svoje sako, které jsem měl přes židli. Odešel jsem z bytu, které jsem nezapomněl zamknout a sešel schody do přízemí.
-------
Když jsem přijížděl k Annieniné bytovce, tak už tam na mně netrpělivě čekala, a zase byla tak krásně oblečená. To jsme měli spolu společně, oba dva jsme milovali eleganci. Jen tentokrát neměla sukni s blůskou, ale světlé kalhoty s rolákem a přesto měla sáčko stejně barvy. Jinak vlasy měla, jako vždy rozpuštěné, takhle jí stejně slušely nejvíc, a s úsměvem zastavil u bytovky.
"No ne, já myslela že to nestihneš." Neodpustila si mě Annie poškádlit, když nasedla do mého auta a zazubila se na mně. Už po ránu nějaká vtipná, pomyslel jsem si. Asi jedla vtipnou kaši.
"Ale jsem tu, potvůrko." Taky jsem si neodpustil, když může Annie, tak já taky. Ale jinak by to byl pořád vztah o ničem, kdybychom se nepošťupovali a věnoval jí pusu na tvář. Annie se jen zachichotala, když jsem se odtáhl a věnovala mi rychlou pusu na rty, než se připoutala, a já tak mohl s úsměvem vyjet směr škola.
-------
Tom není jediný, kdo nerad ráno vstává. 🙄 Komu by se chtělo z vyhřáté postýlky vylézat, ale nemáme na vybranou. 😜
--------
Psáno: 14.5.
-------
Trochu jsem to seznámení s Damiánem oddálila, proto jsem ten kousek smazala, abych si promyslela, jak ho zorganizovat. 🤔🙂 Pořád je příběh pozastavený, ale je znovu publikovaný. 😊 Jinak 20 část je smazána...
--------
PETRA_T-H
ČTEŠ
Ta jediná ✓ || Tom Hiddleston
Fiksi Penggemar„Jeden pohled do jejích očí a věděl jsem, že je to ta jediná..." Můj nejoblíbenější ode mne. ❤️❤️ (příběh) 5K😚💚 Nejlepší umístění ➡️ 2.místo #tomhiddleston ❤️ (31.8)