-18-

160 10 1
                                    

Zdálo se mi to, že ano? Nemohl jsem z Annieniných úst zaslechnout to slovo, které jsem chtěl říct dopoledne já ji; a překvapeně se na ní podíval. Ona to řekla. Uvědomil jsem si, když ke mně zvedla hlavu a oči jí zářily, jak hvězdy na nebi.

"Mohla, bys to z opalovat?" Pořád jsem nevěřil vlastním uším, co z jejího krásného hlasu vyšlo. Annie se zachichotala a položila svou ručku na mou tvář, přitom druhou dlaň vzala tu mou levou a propletla si semnou prsty.

"Že tě miluji." S úsměvem na tváři se na mně dívala. Teď jsem slyšel dobře, proto jsem neváhal a přiblížil si její obličej k mému, když jsem jí vzal za její bradu a políbil ji. A to jsem se ještě rozčiloval, že mi to její telefonát zkazil, ale to jsem přestal řešit potom, co mi Annie dnes podruhé polibky oplácela. Nemohl jsem být šťastnější, až jsem jí druhou rukou objal kolem pasu a nepřestával si užívat její rty.

"Ani nevíš, jak jsem rád, že to slyším. Taky tě miluji. Jen jsi mi to vzala z úst první." Ale vůbec to nevadí, hlavní je, že to cítí stejně, jako já, a vzal jí prameny jejích vlásků mezi prsty, když si opřela svou bradu o mou hruď.

"Já taky, zní to krásně. Ale jen, když to ten člověk myslí vážně." V jejích očích jsem najednou už neviděl tu jiskru, jako před tím, až se ode mě odtáhla. Vůbec jsem nechápal, proč to řekla a objal svou rukou její tělo; přitom tou druhou jí vzal za bradu a zvedl jí tvář ke mně.

"Co se stalo?" Musel jsem vědět, jak to myslí, a co jí vzalo tu jiskru a díval se jí do očí, ve kterých se odrážela bolest. Ale nevěděl jsem proč, někdo ji musel dost ublížit. Jinak by to neřekla, ne?

"Můj bývalý, on... Promiň, ale není lehké o tom mluvit." Její krásná očka se zaleskla slzami. Na nic jsem nečekal a obmotal jí druhou kolem těla, až si Annie zabořila hlavu do mé hrudě a začal jí hladit po zádech. Snad se mi nikdy nedostane do cesty, nevím, jestli bych se udržel a jednu mu nenatáhl, zato, že jí ublížil a pokládal jí pusy do vlásků, přitom s ní malinko pohupoval.

Jenže jsem netušil, že jí neublížil psychicky, ale tím horším způsobem....

--------

Tak už víte, kdo byl první.☺️♥️I když to bylo očividné... 😉

--------

A/N: Chci upozornit, že se pro zatím budu více věnovat touhle příběhu. 😚Tady aspoň vím, co bude, a co psát.🙈🙂

U new family nemám, jak pokračovat, ale pozastavovat ho nebudu. Pořád probíhá, jen nejsou další části. (předem se omlouvám) 🥺🙂

--------

PETRA_T-H

Ta jediná ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat