Vyndal jsem z kopírky vytištěné testy pro studenty na příští týden, a dal papíry do desek, které jsem si položil na stranu. To jsem celý já, vždy to chci mít z krku, taky to nerad dělám až poslední den před novým týdnem. Aspoň mám pak čas na další věci, jako je běh a čtení literatury. Mám to rád hned hotový, než to dělat až na poslední chvíli. Jinak bylo něco kolem půl osmé večer, to byl akorát čas si objednat něco k večeři, většinou nemám chuť něco vařit, od čeho je donáška jídla, ne? Natáhl jsem se pro mobil, že zavolám do pizzerky, ale to mě nesměl vyrušit zvonek ode dveří. To kdo zase otravuje, ještě v tuhle hodinu? Rozčiloval jsem se v duchu a s mobilem v ruce odešel z pracovny. Dal jsem si jí udělat ještě na začátku, kdy jsem si koupil tenhle byt. Abych to většinou nemusel dělat všechno ve škole, taky tu mám klid, a v rohu od stolu mám svou knihovnu. Přešel jsem tedy ke dveřím, kde jsem se kouknul do kukátka, že zjistím, kdo to je. Ale jedině, co jsem viděl, byla igelitka. Zase si někdo dělá srandu a protočil oči, ale i tak jsem otevřel dveře.
"Ahoj, zlato. Řekla jsem si, když jsme museli oběd zrušit, že ti to potom vynahradím. Tady." Podala mi Annie s úsměvem tu igelitku, kterou jsem viděl, a dala mi pusu na tvář, ani jsem se na nic nezmohl, než jí vzít. Tohle jsem nečekal, vážně, úplně mi vzala slova.
"Promiň, za to zlato, jestli je to..." Nenechal jsem jí to doříct a položil ji prst na rty, za tohle ať se neomlouvá.
"Ani na to nemysli, že by ses musela omlouvat. Líbí se mi to." Vzal jsem jí tvář do dlaní, když jsem odložil tašku na komodu a culil se na ní, až mě Annie objala kolem pasu, přitom jí očka zářila. Kdybych věděl, že přijde, mohl jsem krabičku s řetízkem pro ni vzít z přihrádky v autě. Vzpomněl jsem si, no nic tak příště. Než jsem Annie políbil na její růžovoučké rty a jednou nohou zavřel dveře, nepotřebuji tu mít čumili, neboli sousedy a přivřel oči. Až mi Annie začala polibky oplácet.
-------
"Hm, to bylo fajné." S úsměvem jsem si vzal ubrousek a otřel si pusu od kuřecích nugetek s hranolky, které cestou, jak jsem od Annie zjistil, koupila a hodil ubrousek na talíř. Dlouho jsem se s někým tak dobře nenajedl, poslední dobou jím sám, tohle byla příjemná změna.
"To bychom měli dělat častěji." Věnovala mi Annie pusu na tvář a objala mně rukama kolem pasu, když se ke mně přisunula. Já jí se souhlasným přikývnutím a úsměvem objal paži kolem ramenou, a dal jí pusu na vrch hlavy. Vůbec jsem nechtěl jí pustit domů, jsem rád, že tu je teď semnou, ale věděl jsem, že stejně odejde k sobě. Štěstí, že ještě dva dny, než bude víkend. Možná bych mohl s Annie něco podniknout, třeba si v parku udělat piknik, když bude hezky. Přitom jsem cítil, jak mě Annie dlaněmi hladila po bocích a s pousmáním k ní sklonil hlavu. Zjistil jsem, že měla na tváři spokojený úsměv a očkama mě pozorovala, až jsem se s pousmáním sklonil a věnoval jí pusu na čelo.
"Miluji tě." ....
---------
Kdo to asi vyslovil první?.... 😁 Máte nad čím přemýšlet. 😉😆
---------
PETRA_T-H
ČTEŠ
Ta jediná ✓ || Tom Hiddleston
Fanfic„Jeden pohled do jejích očí a věděl jsem, že je to ta jediná..." Můj nejoblíbenější ode mne. ❤️❤️ (příběh) 5K😚💚 Nejlepší umístění ➡️ 2.místo #tomhiddleston ❤️ (31.8)