Sınıfa girmemle Profesör Slughorn'un meraklı bakışlarıyla karşılaşmıştım. Kendisi beni epey severdi, iksir dersinde gerçekten berbat olsam da.
"Bir an gelmeyeceksiniz sandım Mrs. Black."
"Üzgünüm profesör, ödevimi unutmuşum."
Kafasını sallayarak beni onayladıktan sonra oturacak yer bulmak için bakışlarımı sınıfa yönlendirdim. Hugo ve Ethan yan yana oturmuştu, arkalarında da büyük ihtimalle benim için tuttukları boş bir sıra vardı. Tam oraya oturacaktım ki profesörün sesiyle yönümü değiştirmek zorunda kalmıştım.
"Nolan ile iyi bir ikili olacağınızı düşünüyorum."
Nolan'ın oturduğu yere en arka sıraya doğru ilerledim ve yanına oturdum. Önce kafasını yavaşça bana doğru çevirdi ardındansa tekrar profesöre odaklandı. Bense kollarımı masanın üzerine koyduktan sonra başımı onlara yaslayıp not alışını izlemeye başladım.
Kesinlikle kusursuz bir görünüşü vardı, oldukça açık ve soluk olan teni siyaha yakın bir renkte olan saçlarıyla uyum sağlıyor ona farklı bir hava katıyordu. Zayıf ve uzun parmaklarına birkaç gümüş yüzük geçirmişti, bir yüzük bir insanda bu kadar güzel durabilirdi belki de...
Profesör Slughorn'un yükselen sesini duyduğumda birden irkildim.
"Sayfa 157, yanınızdaki partnerinizle bu iksiri kusursuz bir şekilde yapmanızı istiyorum."
İsteksizce önümdeki kitabın sert kapağını kavradım ve sayfa 157'yi açtım.
"Malzemeleri ben alırım."
Ayağa kalktıktan sonra sınıfın diğer köşesinde bulunan malzemeleri inceleyerek ihtiyacımız olan şeyleri alıp geri dönmüştüm. Nolan iksirde dönemin en iyisiydi belki de, her derste Slughorn'un onun yaptığı iksiri dakikalarca övmesini dinliyorduk.
"Ne yapmam gerekiyor?"
Nolan sanki yanlış bir şey yapmışım gibi bana baktıktan sonra getirdiğim küçük cam kavanozun içindeki ölü tırtılları bana vererek donuk sesiyle sorumu yanıtladı.
"Tırtılları doğra, birkaç tane yeterli."
Yapacağım iş gerçekten mide bulandırıcı da olsa sesimi çıkarmadım ve onları doğramaya başladım. Ben işimi bitirdiğimde o çoğu şeyi halletmişti bile. Yaklaşık 15 dakikanın ardından iksirimiz koyu yeşil bir hâl aldı, biz de Slughorn'un biten iksirleri incelemesini bekledik tabii.
"İyi bir ikili olacağınızı söylemiştim, iyi iş çıkardınız."
Zilin çalmasıyla Nolan aceleci bir ifadeyle kitaplarını toplayarak sınıfı terk etti. O giderken yere düşen zincirli şeyi bir tek ben görmüştüm sanırım, gidip onu yerden aldım ve bunun siyah taşlı bir kolye olduğunu fark ettim...
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAUGHTER OF BLACK | Slytherin (ASKIDA)
FanfictionPeter Pettigrew çapulculara ihanet etmeseydi ne mi olurdu? Peki ya Sirius ölmeseydi ve dünyalar güzeli bir kızı olsaydı? "Bir vampirin Hogwarts'ta dolaşabileceği şüphesiz kimsenin aklından geçmemişti. Bu durumda yapabilinecek en kötü şey neydi peki...