Bir hafta sonra
"Seni şimdi taburcu etmek ne kadar doğru emin değilim Dorcas."
Ayağa kalkıp hareket etmemin ne kadar kolaylaştığını göstermek için Madam Pomfrey'e döndüm ve sıkıntıyla ofladım.
"Bir haftadır buradayım ve söylediğiniz her şeyi yaptım, korkarım ki biraz daha burada kalırsam hem akıl sağlığımı kaybedeceğim hem de midem o iksirleri artık kaldıramayacak."
Madam Pomfrey şakayla karışık söylediğim sözleri biraz ciddiye almıştı ki korkuyla kaşlarını kaldırdı ve gitmeme izin verdi.
"Her şey için teşekkür ederim."
Kocaman bir hafta bu yatakhaneden çıkmamıştım üstelik Nolan konuşmamızdan sonra beni tekrar geri getirince yakalandığımız için arkadaşlarımla görüşmemi de yasaklamışlardı.
Slytherin ortak salonundan geçtikten sonra yatakhaneye inip odamı buldum ve kendimi çok zorlamadan duş aldım. Ardından saçlarımı kurulayıp kıyafetlerimi üzerime geçirdim, bugün derslere katılacaktım ve derse girmeyi özleyeceğim aklıma bile gelmezdi eminim.
İlk dersimiz biçim değiştirmeydi, McGonagall geç kalınca diğer profesörlerden daha sert karşılayabiliyordu bu yüzden hızlanarak biçim değiştirme sınıfına girdim.
Hugo henüz ortalarda gözükmüyordu, Ethan ise beni görür görmez yanıma gelmiş ve sıkı sıkı sarılmıştı."Sizi bir haftadır görmüyorum ama bir ay geçmiş gibi hissediyorum."
"Daha iyi misin Dorcas?"
"Hem de nasıl."
Ethan'ın yanına oturup etrafa bakınmaya başlamıştım ki sınıfa Nolan girdi. Gözlerimiz bir anlık buluşunca kaskatı kesildiğimi hissettim, onun vampir olduğunu kimseye söylememiştim ama bunu hâlâ kafamda tartıyordum. Gümüş yüzükleri bugün yine parmaklarındaydı, zümrüt yeşili kravatını biraz gevşekçe bağlamıştı, gömleğinin içine sakladığı kolyesinin ipi gözüküyordu. Her zamanki gibi kütüphanenin yasak bölgesinden gizlice aldığı kitaplardan bir tane çıkararak okumaya başladı.
Tekrardan Ethan'a döndüm.
"Profesör Lupin derslere girmeye devam ediyor değil mi?"Başını olumsuz manada salladı,
"Bu hafta KSKS profesörü değişecek ama kim gelecek bilmiyoruz."
Kimseyle görüşmediğim gibi doğal olarak Remus amcayı da ikna edememiştim. Yaralandığım için kendini suçluyordu, oysa ben onun ardından gitmesem bunların hiçbiri olmayacaktı.
Profesör McGonagall'ın içeri girmesiyle herkes sessiz oldu.
"Bugünkü konumuz İkiye katlama tılsımı. Bu tılsım herhangi bir nesneyi çoğaltmak veya tam bir kopyasını oluşturmak için kullanılır."
"Tabii bunların dışında bir kullanım amacı daha bulunmakta, söylemek isteyen?"
Elimi yavaşça havaya kaldırdım ve Profesör McGonagall'ın bana söz hakkı vermesini bekledim.
"Evet Ms. Black?"
"Aynı zamanda, bir nesneyi, dokunulduğunda art arda çoğalacak şekilde lanetlemek için de kullanılabilir ki Gemino laneti olarak da geçer."
"Katkılarınız için teşekkür ederim, Slytherin'e beş puan."
Binama puan kazandırmanın gururuyla önüme dönerken Ethan muhtemelen bana ne ara biçim değiştirme dersine katılmaya başladığım hakkında sorgulayıcı bakışlar atıyordu. McGonagall'ın duymayacağı şekilde fısıldadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAUGHTER OF BLACK | Slytherin (ASKIDA)
FanfictionPeter Pettigrew çapulculara ihanet etmeseydi ne mi olurdu? Peki ya Sirius ölmeseydi ve dünyalar güzeli bir kızı olsaydı? "Bir vampirin Hogwarts'ta dolaşabileceği şüphesiz kimsenin aklından geçmemişti. Bu durumda yapabilinecek en kötü şey neydi peki...