-1-

37 3 0
                                    

Probudil ji silný tlak. Začala vykašlávat vodu a hlava ji bolela jako kdyby ji někdo uhodil kamenem. Uvědomila si, že je ve velkém boxu, který vypadá jako výtah. Uvnitř byly různě velké krabice s iniciálami W.C.K.D. Všude byla strašná tma a chvíli jí trvalo, než se rozkoukala a uvědomila si kde je. Najednou něco zaskřípalo. Rychle se doplazila ke stěně výtahu když se dával do pohybu. Děsilo ji, že si nic nepamatuje. Neměla žádné vzpomínky na rodinu, na kamarády, věděla co ta slova znamenají, ale nepamatovala si jejich tváře, ani žádné zážitky s nimi. Elizabeth. Jediné co si dokázala vybavit bylo její jméno.

Výtah jel asi přibližně 15 minut než konečně zastavil. Začalo blikat červené světlo a v okamžik kdy se ozval zvuk sirény, změnilo se na zelené. Zanedlouho někdo z vrchu otevřel poklop. Sluneční svit byl tak jasný, že si musela zakrýt oči rukou. Kde to sakra jsem? Okolo Lizz stáli dva kluci a koukali na ni jako by nikdy žádnou holku neviděli.

„Alby pojď se sem podívat!" zakřičel roztomilý blonďatý kluk s hnědýma očima. Podíval se na ni a Lizz znervózněla. „Čau bažo." Zírala na něj a nevěděla co má říct. Byla tak vystrašená a zmatená, chtělo se jí brečet. „Gally, Newte, co se stalo?" přišel k nim vysoký černoch. „Je to holka" odpověděl druhý kluk s divným obočím. Pár kluků z okolí ho zaslechlo a přiběhli se podívat. „To je nejhezčí bažant, kterýho jsme tu kdy měli." „Ta bude moje." „Přestaňte kluci, nikdo se jí ani nedotkne je to jasné?" okřikl je Alby, „pamatuješ si svoje jméno?" „E-Elizabeth" vykoktala.

„Tak dobře Elizabeth, tady Newt ti pomůže ven a všichni ostatní zpátky do práce. " Newt seskočil dolů k Lizz a pomohl jí nahoru.

Love in the gladeKde žijí příběhy. Začni objevovat