İyi okumalar canım okurlarım...
Bu bölümü kitabımı destekleyen herkese armağan ediyorum💖Multimdeya mary nasıl?
Birinin saçmı okşamasıyla yavaşça gözlerimi açtım ilk tavanla kısa bir bakışma yaşadıktan sonra saçımı okşayan babama çevirdim. "Günaydın kızım. Hazırlanman gerekiyor bugün olimpos'a gideceksin ondan dolayı erken kalkman gerekiyor. " Demesiyle başımı 'anladım' der gibi salladım. Esneyerek dorğruldum. Kendimi yatak başlığına yaslayarak kollarımı göğsumde bağladım "demek o gün geldi."
Hades"evet kızım intikamından artık kaçamayacaklar! Annenin ruhunu huzura varmasını sağlamalısın." Yüzümde sinsi bir sırıtış meydana gelerek,
"Onlara öyle şeyler yaşatacam ki cehennemin varisi kimmiş onlara gösterecem onları cehennemin altına sonsuza dek göndererek onların yanışını izlicem."
"Biliyorum kızım ama unutma onlarda birer tanrı. Ve güçleri çoğu şeyi yıkabilir ve senin gücünden daha fazla güçleri var.ondan dolayı planın kusursuz olmalı"
"Öyle deme baba emin ol intikam,hırs herşeyin önüne geçer. Bir planım var ki ben böyle konuşuyorum." Hades kaşlarını kaldırarak,
"Neymiş o planın benim neden bundan haberim yok!"
"Olmaz tabiki çünkü dün akşam bu planı yaptım. Dur anlatayım, Şimdi ben onların gözüne girmeye çalışacağım tabi onların gözüne girince onların güvenini kazanacağım. Biliyorsun ki olimpos yakında bir savaşa hazırlanıyor ve birçok düşmanı var ve ben onların düşmanlarıyla iş birliği yaparak onları cehenneme gönderecem biliyorsun ki düşmanlarıda onlar kadar güçlü varlıklar. "
Hades gözleri ışıldayarak, "aferim benim güneşime ama dikkatli olaman gerekiyor seninde başına birşey gelsin istemiyorum güzelim sen benim hayatta tek varlığımsın. Merak etme bu arada düşmanlarına herşeyi ben izah ederim senin onların tarafında olduğunu söylerim böylece savaş sırasında sana saldırmayacaklardır. Fakat şimdi hemen kalkıp hazırlanman gerekiyor bugün yorucu bir gün olacak"
Başımı olumlu anlamda sallayarak, ayağa kalktım babama hazırlanacağımı söyleyince oda odadan çıkarak kapıyı kapattı. Elime aldığım siyah deri pantolon ve siyah büstiyeri alarak giyindim üstünede siyah deri ceketi alarak uzun siyah çizmelerimi giydim. Saçımıda sıkı at kuyruğu yaparak sonkez kendime aynadan beğeniyle bakarak aşağıya indim.
Babam geldiğimi görünce tebessümle bana bakarak,"harika olmuşsun güneşim"
"Sağol babacım. Sonuçta intikamıma biraz daha yaklaştım değil mi? Ondan dolayı güzel giymesem olmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ḦÄĎỆṨÏ̇Ń ḲÏẒÏ /WATTY 2020-21 -ARA VERİLDİ-
ActionÖncelikle kitap yazıldıktan sonra düzenlenecektir. Kitabı yazarken yaptığım hatalardan dolayı affolla... mutlu bir hayatım vardı beni seven arkadaşlarım her daim sevgisiyle, huzuruyla bir ailem ve tabiki hayatta atığım zaferlerim.hep inanırdım derdi...