İyi okumalar canlarım...
James o konuşmasının ardından benide götüreceğini kesin bir dille belirterek gelmemi istemişti. Hernekadar gitmek ve o saçma tanrı kutsama şölenine katılmak istemesemde yapacağım plana göre hareket etmek zorundaydım. Kendimi onlara alıştıracak sonrada onları avımı bulmuş bir aslan gibi avlayacaktım.
Beynimde geçen bu düşünceler benim olmayan keyfimi yerine getiriken aynaya bakarak son dokunuşlarımı kendime yapmaya başladım.
Üstüme giymiş olduğum derin yırtmaçlı kan kırmızı elbise beni zarif ve iddalı bir kadın yaparken yaptığım koyu tonlu makyajla tehlikeyide yansıtıyordum. Son olarak Saçımıda sıkı bir at kuyruğu yaparak son dokunuşlarımıda bitirerek jamesi aramaya koyuldum. (Elbiseyi merak edenler multimedia'ya baksın:)
Nerde olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu lakin onsuzda bir yere gidemezdim sonuçta.odamdan çıkarak boş koridorda gözlerim jamesi aramaya başladı.
Elbisemle uyumlu olan topuklu ayakkabılarımın sesi başıboş koridorda aşinası olduğum bir ses yaratırken bir an kendimi güçlü bir kraliçe gibi hissettim.
Düşündüğüm şeyin saçmalığıyla gülümsemi tutamazken arkamdan gelen sesle adımlarım istemsizce durdu. Sinirle soluyarak kendimi sakinleştirmeye çalıştım. Çünkü şuan aşırı dercede Gıcık kapmış olduğum bir ucubeyle karşı karşıyaydım.
Anlaşılan bugün birazda olsa kafa dinleyemeyecektim.
"Ooo alice hanım bu ne güzellik her saçma bulduğunuz bir şölene böyle mi gidersiniz hep?" Derin nefesler alıp vererek kendimi sakinleştirmeye çalışarak gözlerimi gözlerine diktim.
"Benden uzak dur alex yoksa senin için hiç iyi şeyler olmayacak! Ha bu arada sabahki kabalığının hesabını sormadığım için hemen kendini birşey zannetme sormayacağım anlamınada gelmiyor! "
Bu dediklerim onda hiçbir izlenim etkisi yaratmazken tepkisiz bir şekilde yanıma yaklaşarak konuşmaya başladı.
"Sen beni tehditmi ediyorsun süs köpeği!"Ettiği hakaretler beni çileden çıkarmaya başlıyordu artık.
sonunda kendimi tutamayarak olduğunca yüksek bir sesle tehditvari bir şekilde ona bakmaya başlayarak söze girdim.
"Bana bak seni lanet olası ucube! Lafını bilde konuş senin karşında seni cehennemin en kuytu köşelerine yollayacak kadar güçlü biri duruyor bilmeni isterim! ha bilmek istemiyorum dersen merak etme öğretiriz şimdi defol yanımdan ve birdaha bana yaklaşayım deme dediklerini yapmaz deme emin ol konu intikam olursa hangi tanrı gelirse gelsin hades şahidim olsun ki seni cehennemde sonsuza dek yakarım!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ḦÄĎỆṨÏ̇Ń ḲÏẒÏ /WATTY 2020-21 -ARA VERİLDİ-
AksiyonÖncelikle kitap yazıldıktan sonra düzenlenecektir. Kitabı yazarken yaptığım hatalardan dolayı affolla... mutlu bir hayatım vardı beni seven arkadaşlarım her daim sevgisiyle, huzuruyla bir ailem ve tabiki hayatta atığım zaferlerim.hep inanırdım derdi...