Hepinize merhabalar yeniden hikayeme döndüm. Uzun zamandır buralarda yoktum şimdi söyleyin kitabımı sevenlere kral geri döndü...
Umarım yazdığım bu bölümü seversiniz sizleri çok bekletmemek adına sözümü burda bitiriyorum canlarım. İyi okumalar..Gözlerimde'ki yorgunluktan bir o yona bir bu yana dönerken dibimde konuşan sesleri net algılayamıyordum. Yorgunluktan göz kapaklarım açılmamak için direnirken kendime zorda olsa gelmeye çalıştım.
"Sus kız bak uyanıyor." Diyen biriyle gözlerim açılmışken üstüme eğilen bir suretle korkuyla cırtak sesimle bağırmaya başladım. Benim bu bağırışımla oda korkuyla geriye düşrken elimi kalbime götürüp öfkeyle bakışlarımın hedefi onu yaptım."gerizekâlı mısın ne üstüme atlayacak gibi eğiliyorsun?"
Yerde korkuyla bana bakan kızıl kıvırcık saçlı,mavi gözlü tahminen 17-18 Yaşlarında gözüken çilli çocuk bana masum bakışlarla bakarak iki ellerini havaya kaldırdı." Kusura bakma bir anda uyanacağından habersizdim." Diyerek Yan durmuş gözlüğünü düzeltip üstünü silkeleyip ayağa kalktı. Bana ellerini uzatarak"Merhaba ben james, az önceki durumdan dolayı üzgünüm seni korkutmak istememiştim." Kararsızca bana uzatılan ele bakaraken elini tutup,tutmamak arasında gidip geldim.
Sonunda onlarla aramı iyi etmek adına derince bir göz devirip bende ellerimi uzattım. "Tanıştığıma memnun oldum james bende alice, ayrıca hiç sorun değil." Bu dediğimle james tebbesüm ederek bana sevecenli bir şekilde bakmaya başladı.
"Ailce gel seni grubumuzla tanıştırayım istersen tabi?" Onu onlaylayarak ayağa kalkarken aklıma dank eden şeyle adımlarım istemsizce durdu. " Hey sen az önce kiminle konuşuyordun james?" James bu dediğimle dolgun dudaklarını ısırıp gözlerini kaçırdı. "Şeyy.... Alice bunu demem ne kadar uygun olur bilemiyorum."
"Haydi james çıkar ağzındaki şu baklayı" bu dediğimle james derin bir nefes alarak arkasını dönüp tişörtünü yukarıya doğru sıyırıp bana köpek dövmesini gösterdi.Bu dövmeye bir anlam veremezken bir anda yanımda biten köpekle korkuyla bir iki adım gerildim."Tanrım buda ne böyle." Dövmedeki köpekle bire bir olan bu süs köpğine şaşkınlıkla bakarken, james yüz ifademe kahkaha atmaya başladı.
"Alice daha bu hiç birşey emin ol daha çok şeyler öğreneceksin." Jamesin bu dediğine gülsem mi ağlasam mı bilemeden yüzümde sıcak bir tebbesüm meydana getirdim. " Tamam o halde gidelim o zaman." Başımı olumlu anlamda sallayarak ıssız koridorda sadece ikimizin adım sesleriyle birlikte yürümeye başladık.
Yemek katına gelerek içeri girmemizle james beni iki kız iki erkekten oluşan bir grubun yanına getirdi. "Hey çocuklar bakın size kimi getirdim. " Hepsi meraklı bakışlarla bize bakarken james beni onlarla tanıştırmaya başladı."bu alice kendisi buraya yeni geldi bizim katta kalıyor."
Sevimli olduğunu düşündüğüm bir tebbesümle onlara bakarken içimdeki sinsi sırıtışı dışarı vurmamaya çalıştım. " Merhabalar arkadaşlar ben alice, hadesin kızı ayriyetten yer..." Daha lafım bitmeden sandalyede ayak ayak üstüne atarak sigara içen çocuk alayla lafımın devamını getirdi. " Yer altının süs köpeği olan alice sensin demekki."
Bu dediğiyle sinirle gözlerim yanarken ona haddini bildirmemek içik kendimi sakinleştirmeye çalıştım. " Laflarına dikkat et ezik yoksa o gözlerini yerinde bulamazsın." Ona tiksintiyle bakarken,o alaylı gülüşlerine devam ediyordu. Piç,şımarık diye içimde ona saydırırken james ortamdaki gerilimi dağıtmak için hemen konuya girdi. "Lanet olsun ikiniz susar mısınız? Alex lütfen sus artık dostum kız daha yeni geldi. Her neyse sizleri anlaşılan ben tanıştırmak zorundayım. Bu alex aresin oğlu."
Az önce kavga ettiğimiz çocuğu gösterince memnuniyetsizce ona baktım. "Bu elena apollo'nun kızı." Karşımda oturan sarı saçlı mavi gözlü en az 20-21 Yaşında gösteren kıza tebbesümle bakarken oda bana aynı ilgiyi gösterdi.
"Bu da..." Konuşmasına gerek kalmadan adını öğreneceğim çocuk lafa atlayarak ellerimi tutup dudaklarına götürüp masum bir öpücük konurdu. Onun bu hareketini gözlerimi devirirken masadaki kişilerin onaylamaz bakışlarına aldırmadan söze başladı. " Bende kairos tanrısının (fırsat tanrısı) oğlu tanıştığımıza memnun oldum matmazel."
Onun bu hareketine iğrenerek bakarak ellerimi hızla çektim." Bende tanıştığımıza nedense pek memnun olmadım gerizekâlı "
Bu iğneleyici konuşmamla yüz ifadesi değişirken susarak geri yerine oturdu. James sakinleşmeye çalışarak," buda emma,afrodit'in kızı. " Masanın hemen solunda oturan kumral kıvırcık saçlı,ela gözlü kız adeta ben afroditi'nin kızıyım diye kendini belli ederek öne çıkartıyordu.
Aynı şekilde ona tebbesümle bakarken o sadece bana dik dik bakmaya devam etti. "Evet tanıştığınıza göre size güzel bir haberim var olimpos'ta tanrıları kutsamak adına şahane bir şölen var bütün olimpos gelecekmiş bizlerde davetliyiz Ve itiraz etmiyorsunuz sizde gelmek zorundasınız!"
(Aresin oğlu alex)
Not1: arkadaşlar yunan mitolojisinde tanrıların kutsama şöleni ile ilgili bir âdet varmı bilmiyorum fakat kendi hikayemde bulundurmak istedim. sonuçta bu bir hikaye düşlediğin şeylerin sınırı yoktur değil mi?
Not2: Ayriyetten arkadaşlar bölüm bölüm karakter fotosu atıyorum istediğiniz kişinin fotosunu yazabilirsiniz...
Not3: ha bu arada 3K için sonsuz Teşekkürler seviliyorsunuz.... Hatalarım içinde çok üzgünüm bu işte biraz acemiyim...
Bölüm sonu diğer bölümde görüşmek dileğiyle...🍁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ḦÄĎỆṨÏ̇Ń ḲÏẒÏ /WATTY 2020-21 -ARA VERİLDİ-
AcciónÖncelikle kitap yazıldıktan sonra düzenlenecektir. Kitabı yazarken yaptığım hatalardan dolayı affolla... mutlu bir hayatım vardı beni seven arkadaşlarım her daim sevgisiyle, huzuruyla bir ailem ve tabiki hayatta atığım zaferlerim.hep inanırdım derdi...