Biliyorum bu bölümü dün atmam gerekirdi ama derslerden dolayı pek buna vaktim yok o yüzden sizden özür dileyerek, bu bölümü yayınlıyorum.
İntikam... Tek dayanağım artık buydu daha bir kere bile görmediğim annemin intikamını alarak huzura varmak işte bu benim için bir onurdan fazlasıydı.
Belki, beni yargılayacaksınız haklısınızda. Ama azda olsa yinede yalanların içinde büyüdüğüm o hayatın intikamını alarak,birazcık mutlu olmaktı hedefim.Hades olacak babama 'annemin intikamını almak istiyorum' dediğimde sevinmişti. Ama nedense benim içinde yinede,'bunu yapma pişman olursun' diye bir ses yankılanıyordu peki ben bu sese uyacak mıydım? Orası tam bir muâmmaydı!
Buraya gelmemin bugün 2. Haftasıydı ve ben buraya azda olsa alışmıştım hergün belirlenen bir saattle dövüş derslerine katılıyor,yeni yeni kendini belli eden güclerimi ortaya çıkarıyorduk bunu yapar iken ilk canım yansada sonradan yavaş yavaş alışmıştım.
Burda hep aynı zamandı... Hep aynı saatler. burda daha doğrusu zaman ne geçiyor, nede hava değişimi oluyordu burası hep sıcak hep yaz günüydü ve bu benim tuhaf bir şekilde hoşuma gidiyordu bazen sadist mi oluyorum ne? Diye düşündüğümde oluyordu .
Odamın kapısı çalınınca oturduğum yataktan doğrularak,"gel"diyerek gelen kişiye baktım. Gelen kişinin burda tek kanım ısınan kişi olan mary olmasını görmemle yüzümde belli belirsiz bir tebbessüm meydana geldi.
Kapıyı kapatıp içeri geçince sevinç dolu nidalarla bana doğru koşarak sarıldı. "Alice sana güzel bir haberim var!" Ondan ayrılınca tek kaşımı kaldırarak,"hayırdır mary pek bir sevinçlisin ne oldu?"
"Sonunda istediğin olacak alice annenin intikamını alabileceksin " merakla,"o nasıl olacakmış"
"Babanız konuşurken duydum bu antremanın ardından artık tamamen güçlerini etki altına alabilecekmişsin ve buda demek oluyor ki olimposa yarın gidebileceksin."
Marry'in bunu demesiyle yüzümde zafer sırıtışları meydana geldi demmeki intikamıma biraz daha yaklaşmıştım işte bu beni çok mutlu etmişti...
"Bu çok güzel bir haber mary bunu bana bildirdiğin için teşekkür ederim bu iyiliğinin karşılığını sana emin ol yakında verecem."
Mary hüzünlü bir sesle başını eğdi." Bunu yapamazsın alice ben bu cehennemin bir esiriyim artık burdan ya bana verilen görev sayesinde çıkarım yada ölene dek bana verilecek bir cezayla."
Derin nefes alarak bir anda mary'i kendimi çekerek ona sıkıca sarıldım. "Üzülme mary sana veridğim sözü canı pahasına olsun yinede tutacağım. " Mary omuzumda sessizce gözaşlarını akıtırken," sana zarar gelsin istemem bunu yapma alice sana o haberi sadece sen kardeşimsin diye verdim herhangi bir çıkar uğruna varmedim."
"Biliyorun mary ama yinede bunu yapmak istiyorum hemde sana borç olarak değilde bir kardeşim olarak sana yardım edeceğim."
Mary gözyaşlarını durdurmaya çalışarak," seni çok seviyorum alice iyi ki varsın"
"Sende iyi ki varsın mary"
Ayrılmamız ardından mary le bir iki sohbet ettikten sonra mary 'gitmem gerek' diyerek gitmiş bende onun gidişinin ardından elime aldığım büyü kitaplarını okumaya başlamıştım.
_____________________________________Duyduğunuz üzere alice yarın olimpos'e gidecek sizce bu doğru bir karar mı?
Önemli duyuru;
Öncelikle merhaba arkadaşlar bazı değerli okuyucularım yb için rica ettiler bende kıramadım nasıl kırabilirim ki? Size şunu söyleyeyim ki derslerimdeki yoğunluktan dolayı pek wattpad'e giremiyorum bundan dolayı üzür dilerim. Ama hikaye yazmak sandığınız kadar kolay birşey değil hemen yazıp'ta bitsin denecek birşey değil ki! Bir yazar hikayesini yazarken,bir yıl veya iki yıl sürüyor benden bu kadar çabuk bölüm beklemeyin kısa bölümümden dolayı yeniden üzür dileyerek diğer bölümümde görüşmek dileğiyle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ḦÄĎỆṨÏ̇Ń ḲÏẒÏ /WATTY 2020-21 -ARA VERİLDİ-
AçãoÖncelikle kitap yazıldıktan sonra düzenlenecektir. Kitabı yazarken yaptığım hatalardan dolayı affolla... mutlu bir hayatım vardı beni seven arkadaşlarım her daim sevgisiyle, huzuruyla bir ailem ve tabiki hayatta atığım zaferlerim.hep inanırdım derdi...