Change Time'da olduğu gibieğer yetişebilirsem bu hikayeyede haftada 1 bölüm yazmaya karar verdim. Ve bir de lütfen yorum yapın. Keyifli okumalar!
Şuan kendimi gerçekten aptal gibi hissediyordum. Bunu yapanın Justin olduğunu anlamak bu kadar zor olmamalıydı.
Sıkıntıyla nefesimi dışarı verdim. En baygın halimle Bruce'a baktım.
"Cesedi ne yapacağız?" diye sorduğunda "Hiçbir şey." diye cevapladım.
"Bırakıp gideceğiz." Başını salladı.
"Dokunduğun bir şey varsa temizle." diye emrettim.
"Yok." dercesine başını salladığında bir şey demeden depoyu terk ettim.
Arabaya hızlıca yerleşip Bruce'un gelmesini bekledim. Oda arabaya binip motoru çalıştırdığında "Beni evime bırak." dedim.
Hiç konuşmadan yolculuğumuzuz tamamladığımızda evin önünde durduk. Teşekkür etmeden arabadan indim ve evime girdim.
Neler yapacağımı planlarken üst kata çıkıp odama girdim. Uzun bir gün ve uzun bir gece olacağı için üstüme rahat bir şeyler giydim. Uykum olmamasına rağmen planımı bir kez daha gözden geçirerek uykuya dalmaya çalıştım. Bunu başaramayınca ne yapacağımı bilemeyerek yataktan kalktım. Ardından kendi kendime konuşmaya başladım.
"Bu gece Bieber ile çok eğleneceğim." dedim ve kulak tırmalayıcı bir şekilde güldüm.
Aklımdaki düşünceler beni heyecanlandırırken ayağa kalktım. Bu gece için alışveriş yapacaktım. Bu sadece planın bir kısmıydı.
Olacaklar beni bir kez daha keyiflendirirken üstümü değişip normal bir kız gibi giyindim ve güneş gözlüğümü taktım. Tanınmamam için bu gerekliydi. Etrafta beni yakalamak ve öldürmek için pusuda bekleyen birçok kişi vardı. Bu yüzden sürekli tetikte olmalıydım.
Tedbir amaçlı olarak silahımı da çantama koydum. Alt kata inip ayakkabılarımı da giydikten sonra dikkat çekmemek için taksiyle gitmeye karar verdim.
Bir taksi çağırıp kapının önünde beklemeye başladığımda kısa süre sonra taksi geldi ve hızlıca binip en yakın alışveriş merkezine gitmesini söyledim. Yaklaşık beş dakika süren yolculuktan sonra taksiciye parasını ödedim ve taksiden inip sakin adımlarla alışveriş merkezine girdim.
Aklımdaki gibi bir elbise bulabilmek için mağazaları dolaşmaya başladım.
İlk girdiğim mağazada hep renkli, cıvıl cıvıl şeyler vardı ancak ben siyah ve oldukça seksi bir elbise arıyordum.
Buradan çıkıp bir diğer mağazaya girdiğimde buranın benim tarzım olduğunu anladım. Elbiselerin arasında dolaşırken daha iyi görebilmek için riske girip güneş gözlüğümü çıkarıp başıma taktım.
Yüzümün gözükmemesi için kafamı başka taraflara çevirmeden kıyafet ararken sonunda iki tane siyah elbise bulabilmiştim.
Birinin eteğinde kabarık tül vardı ve göğüs kısmında biraz süs vardı. Pek benim tazım olmasa da deneyecektim.
Diğerinin sırtında ise oldukça derin bir sırt dekoltesi vardı. Düz mini eteği vardı ve kadınsı gözüküyordu. Ön tarafta ise göğüs dekoltesi vardı ama transparan gözükmesi için siyah tül çekilmişti.
İki elbiseyi de alıp kabine girdim ve üstümü çıkarıp öncelikle kabarık elbiseyi denedim.
Tam bir seksi olmaya çalışan cici kız elbisesiydi. Mantıken, Justin'le buluşacağım için bu elbiseyi almam gerekirdi ama bu sefer onu en seksi halimle karşılamalıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wild Couple || Justin Bieber
Fanfiction"Erkek arkadaşın seni asla bulamayacak güzelim." diyerek elimdeki silahı ona doğru salladım. "Yalvarırım beni bırak." diye yalvardığında o alay dolu ve tüm depoyu çınlatan kahkahamı attım. "Keşke o kadar şanslı olabilseydin. Ama ne yazık ki deği...