Taylor Swift- Getaway Car
[Jimin]
"Jisoo sence de bu biraz iddialı değil mi sonuçta sadece klasik bir ev partisine gidiyoruz." Diyen Jennie'ye ters ters bakarken elbette Jeongguk her şeye atlamak zorundaydı. "Ya Jen kızım geç şu işleri kıskandım de bitsin kasma bu kadar." Diyerek kafasına bir yastık yemiş ve Jennie ile klasik bir kavgaya başlamışlardı.
Genel olarak arkadaşlığımız böyle ilerliyordu. Bazen kavgayla bazen fazla duygusallıkla bazense boş geçiyordu genel olarak birbirimizi tamamlıyor gibiydik.
Jennie ve Jisoo ile ne kadar uzun yıllardır arkadaş olmasakta sanki yıllardır arkadaşmışız gibiydik. Ben ve Jeongguk çocukluk arkadaşıydık, Jennie ve Jisoo ise liseden beri arkadaşlardı ikisiyle üniversitede bir bölüm partisinde tanışmış ve arkadaş olmuştuk. Ve şimdiye kadar da devam ediyordu arkadaşlığımız.
"Jeon kesin artık şunu. İki gün sonra zengin sevgilinin partisine gideceğiz senin isteğinle ve sen gelmiş burda en az senin kadar yüksek zeka seviyesine sahip bir diğer arkadaşla kavga ediyorsun." Derken bu sefer nasibini alan ben olmuştum. İkisi aynı anda üstüme çıkıp bana vurmaya başlayınca oturduğum yataktan kalkmış "Ne haliniz varsa görün!" Diyerek odadan çıkarken Jisoo'nun çığlıklarını duyduğumda bu sefer nasibini alan o olmuştu. O ikisi böyleydi; birbirleriyle kavga eder sonra da başkalarına sataşmaktan asla geri durmazlardı. Enteresanlardı.
Jeongguk'un evinden çıkıp birkaç ev ötedeki evimize gittiğimde kimsenin olmaması beni şaşırtmamıştı. Koskoca evde sadece tektim. Babamla annem yine bir denizaşırı ülkelerin birinde iş seyahatine(?) gitmişlerdir diye düşünerek odama çıkmış, üstümü değiştirmiş ve uyumaya hazırlanacakken telefonum çalmıştı. Arayan Jeongguk'tu ve kesin yine Taehyung ile ilgili bir şey olmuştu.
"Taehyung mu trip atıyor yoksa sen mi?"
"Sikerim Taehyung'u sus!" Sesindeki tını çok başkaydı.
"Genelde o seni beceriyor ama yine de sen bilirsin."
"Jimin gerçekten şu an boktan espirilerini kaldıramam. Önemli bir şey oldu ki aramışım seni, sürekli sabote ediyorsun beni!" Diyerek yapmacık bir şekilde sinirlenmiş ve devam etmişti. Açıkçası Jeongguk biraz değişikti, saçma sapan takıntıları vardı mesela ve ilgiyi çok severdi bunun küçükken ailesinin göstermiş olduğu fazla sevgiden dolayı olduğunu düşünüyorum. "Taehyung davetli listesini bana attı ve istemediğim biri olup olmadığını sordu," Bugün trip yerine Jeongguk'un Taehyung'a olan aşkını dinleyecektik. "Hani sevgilin ya böyle şeyler çok normal."
"Yemin ederim evinize gelip seni dövüp ondan sonra anlatmak istiyorum." Yastığı ısırdığına dair mırıltılar telefondan gelirken kahkaha atmadan edememiştim.
"Devam et." derken hala kıkırdıyordum.
"Kim vardı biliyor musun, Hoseok ve tayfası Jennie bunu duyunca bence pek sevinmeyecek ama olsun. Gitsin abisiyle muhattap olsun bana ne." Diyerek güldüğünde ben de inanmadığıma dair birkaç şey mırıldanmıştım. "Lisa ve Rose gelecek yani." Demiştim mırıltılarımın arasında.
"Ayrıca Hoseok. Birde Taehyung'un taş tayfası da var. Her şey bir yana da acaba söylentiler doğru mu?" Diyince bu konuya girersek çıkamayacağımız için konuyu değiştirmiştim.
"Onlar yurtdışında değil miydi? Jisoo bize abisinin bir hafta sonra geleceğini söylemedi mi?"
"Bugün gelmişler." Dediğinde şaşırmıştım. Kim Seokjin, Kim Namjoon ve Min Yoongi. Ayrıca Jeongguk'un sevgilisi Kim Taehyung okulun en popüler çocuklarıydı. Sürekli dönem ortalarında yurtdışına tatillere giderlerdi, özel bir üniversitede olsakta herkesin maddi durumu iyi olsa da onlar bambaşkaydı. Okulda yaptıkları partilerle, paralarıyla, görünüşleriyle, tavırlarıyla okulda biliniyorlardı. Özellikle de Min Yoongi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pillowtalk|yoonmin
Fanfiction"Yatak arkadaşı mı olmak istiyorsun?" Demiştim kulağına doğru eğilirken fısıldayıp omzuna ellerimi atmıştım. "Ne anladıysan o ister buna yatak arkadaşlığı de ister seks ister sevişme ne istersen de yeter ki ne istediğimi anlamış ol."