Hepinize merhaba ! Bu bölümde animasyonda bize anlatılmak istenen fakat görülmesi zor olan kısımları okuyacaksınız. Bu bilgileri youtube'dan edindim ♡
Bu kısımda Ralph dişlerini fircaliyor ama aynanın önünde ki kupada birden fazla diş fırçası var ve kupanın üzerinde (yanlış hatırlamıyorsam) "dünyanın en iyi babası" yazıyor. Bu demek oluyor ki Ralp'ın ailesi vardı ve Ralp'le aynı kadere maruz kaldı.
Ralp burada konuşmasına devam ediyor ama videoyu izlerken belki fark etmişsinizdir Ralp hep vücudunun bazı bölgelerini kasıyor. Bu demek oluyor ki maruz kaldığı deneyler ona bazı yaralara sebep olmuş günlük hayatını olumsuz yönde etkilemesine sebep oluyor.
Ralp burada olduğu durumdan memnun olduğuna dair bazı şeyler söylüyor ama videonun devamını izlediğinizde , eğer dikkatli bakarsanız , Ralp'in gözünden yaş aktığını görebilirsiniz. Bu koydugun fotoğrafta da belli.
Ralp'in arka kısımda dolapları vs var. O dolapların birinin üzerinde peluş koala var. Animasyonu yorumlayan insanlar , orman yangınlarında ölen koala gibi hayvanlara göndermek yapmak istediklerini düşünüyor.
Burada bir potre resim görüyorsunuz. Üzerinde doğa resmi var. Bu demek oluyor ki Ralp , ait olduğu yerde yani doğada olmak istiyor.
Okun gösterdiği yerde dikkat ederseniz bazı şeyler yazıyor. Animasyon yorumlayan kişiler bu yazıların Ralp'in ölen arkadaşlarının ismi olduğunu ve bunu Ralp'in yazdığını düşünüyor. Ne kadar çok isim var...
Burada Ralp ve diğer tavşanlar deney için bekliyor. Ve dikat ederseniz arkadaki kafesler boş. Artık o kadar çok deneye maruz kalan tavşan var ki kafese koyacak tavşan sayısı Ralp ile bekleyen tavşanlardan daha fazlası değil...
Bu bölüm bu kadar ♡
Umarım artık bu durumun son bulması gerektiğini bir kez daha anlamışsınızdır. Birçok insanın bilinçlenmesini istiyorum. Bundan dolayı yorumlara @ bırakırsanız sevinirim. ♡
❗❗❗❗Bu kitaba 12 mart 2022 tarihinde devam edilmeye başlanmıştır ve bölüm atılmaya devam edilmektedir. Lütfen diğer bölümleri de okuyunuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masumların Sesi Ol !
Non-Fiction•Bu kitabı ilk yazmaya başladığımda hayvanlar üzerinde deney yapılmasını konu ediniyordum. •Sonradan ani bir kararla artık tüm masumların sesi olabilmek için birçok şeyden bahsediyorum. •Lütfen bana destek olmak için kitabıma yorum at , bölümlere vo...