Merhabalar ! Önceki bölümlerde hayvanlar üzerinde deney yapan / yapmayan markaları size sunmuştum ama bir şey gözümden kaçmış. Bunun için özür diliyorum. Garnier markasını hem yapan hem de yapmayan yere koymuşum. Bunu o bölümde düzelttim ve burada da belirtmek isterim ki Garnier 1989 (kuruluş yılı diye biliyorum) beri hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir firma ve onaylı.
Bunu buraya ekledim birçok marka var kararsız kalınan bu da bunlardan birisi. Siz de bu markalara ekleme yaparsanız sevinirim. Araştıralım. >>>Ayrıca İsraili ve yaptıkları şeyler için buna sesini çıkartmayan insanları KINIYORUM. Birçok yerde #'lerle insanlar sesini çıkarıyor ama çıkarmayanlar var. Filistinli kardeşlerimiz zor durumda. Onlar orada zor durumdayken biz burada # atmaktan veya klavyede iki üç cümle yazmaktan başka bir şey yapamıyoruz. Bu beni çok üzüyor.
Birçok insan bu duruma ses çıkardı. Onları tebrik ediyorum. Hadid ailesinden birçok kişi , Halsey vs..
Doğu Türkistan'ı da geçemeyiz. Onlarda çok zor durumda.
Açıkçası burada masum olduğu halde zarar gören her şeyi paylaşma kararı aldım. Ben olabildiğince sade ama her şeyi ortaya koyacak şekilde size sunmaya çalışıyorum. Çünkü ortada görünmez bir savaş var ve bu savaşın görünür hale gelebilmesi icin bircok insan çabalıyor bende buna katılmak istiyorum. Bu bir savaştır! Ve kimin kazanacağı açık! Sende yardım et ! Ben genellikle bu tür şeyleri sevmem ama birçok kişiye ulaşsın istiyorum. Ondan vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin. @ koyarsanız çok mutlu olurum.
@ >>>
Ayrıca Barkod başlangıcı 729 olan firmalar İsrail markasıdır. Almamanız rica olunur.
❗❗❗❗
Bu kitaba 12 mart 2022 tarihinde devam edilmeye başlanmıştır ve bölüm atılmaya devam edilmektedir. Lütfen diğer bölümleri de okuyunuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masumların Sesi Ol !
No Ficción•Bu kitabı ilk yazmaya başladığımda hayvanlar üzerinde deney yapılmasını konu ediniyordum. •Sonradan ani bir kararla artık tüm masumların sesi olabilmek için birçok şeyden bahsediyorum. •Lütfen bana destek olmak için kitabıma yorum at , bölümlere vo...