Νέο βιβλίο!!! Πατήστε το λινκ δίπλα ή ψαξτε το στο προφίλ μου ♥
Ειρήνη
Ήταν η ημέρα της αποφοίτησης. Φόρεσα ένα πανέμορφο λευκό φόρεμα μιας και ήταν αρχές Σεπτεμβρίου και είχε περισσότερη ζέστη και από τον Αύγουστο. Αυτό το καλοκαίρι ήταν το καλύτερο της ζωής μου και μου είχε μείνει αξέχαστο. Τελείωσα με τις πανελλήνιες και ως ανταμοιβή για τον κόπο μου οι γονείς μου με άφησαν και πήγα διακοπές μαζί με τη Φαίη και την Ντίνα στο εξοχικό των γονιών της Φαίης χωρίς τους γονείς της φυσικά.
Επειδή πολλοί θα αναρωτιούνται για το τι συνέβη αυτά τα δύο χρόνια, θα το πάρω από την αρχή. Ο Θάνος μετά από την ημέρα που μου τα είπε όλα για το στοίχημα, εξαφανίστηκε και δεν τον έχω ξαναδεί από τότε. Ούτε εκείνος, ούτε η Άντα με ξαναενόχλησαν. Μετά από κάποιους μήνες η Ιωάννα μου ζήτησε συγνώμη για τη συμπεριφορά της και παραδέχτηκε ότι δεν άξιζε να μπλεχτεί σε όλο αυτό αφού ο Θάνος μετά από μερικές εβδομάδες την παράτησε. Δέχτηκα τη συγνώμη της και έκανα προσπάθειες να την προσεγγίσω με το να της προτείνω να βγούμε αλλά έβρισκε συνέχεια δικαιολογίες. Μετά από δύο αποτυχημένες προσπάθειες να βγούμε, παραιτήθηκα. Αν με ήθελε στη ζωή της όπως έλεγε, θα το έδειχνε. Δεν με πείραξε και πολύ όμως. Στη ζωή πάντα χάνεις και κερδίζεις άτομα. Στη θέση της Ιωάννας ως κολλητή μου βρέθηκε αργότερα η Ντίνα η οποία κέρδισε την εμπιστοσύνη μου και δεν αμφέβαλα για εκείνη ούτε μία φορά. Με τη Χριστίνα ενώ έχουμε ακόμα καλές σχέσεις, χαθήκαμε δυστυχώς λόγω των σπουδών της στο Πολυτεχνείο της Κρήτης. Η σχέση της με τον Αλέξη δεν κράτησε παραπάνω από ένα χρόνο. Λόγω των διαβασμάτων αλλά και του γεγονότος ότι ο ένας πέρασε στην Κρήτη και ο άλλος στη Θεσσαλονίκη, αναγκάστηκαν να χωρίσουν κάτω από καλές συνθήκες. Ήταν κοινή απόφαση. Τώρα έχουν μείνει φίλοι χωρίς όμως και να απορρίπτουν το ενδεχόμενο να είναι μαζί στο μέλλον. Η Ντίνα πέρασε στη Σχολή Καλών Τεχνών στην Αθήνα ενώ η Φαίη πέρασε ψυχολογία και αυτή στην Αθήνα. Μετά τον χωρισμό της με τον Στέφανο έμεινε μόνη της για κάποιο διάστημα. Ο Στέφανος την επόμενη χρονιά έφυγε από το σχολείο λόγω και των οικονομικών του προβλημάτων και δεν ξανάκουσα πολλά για εκείνον. Τώρα η Φαίη είναι ευτυχισμένη στη σχέση της με τον Γιώργο εδώ και ένα χρόνο, το αγόρι που συμπλήρωνε την τριάδα του Μάρκου και του Στέφανου. Ήταν αρκετά περίεργο επειδή κανένας μας δεν το περίμενε. Λίγους μήνες μετά τον χωρισμό της με τον Στέφανο, είχαμε πάει οι δυο μας αλλά και μαζί με τον Μάρκο στο κλαμπ που δούλευε ο Γιώργος και από εκεί ξεκίνησαν την παρέα. Κάθε μέρα μιλούσαν όλο και πιο πολύ και φαινόταν ότι κάτι έτρεχε μεταξύ τους παρόλο που ισχυρίζονταν ότι ήταν μόνο φίλοι. Είχαν γίνει διάφορα μεταξύ τους σε στιγμές "αδυναμίας" όπως ισχυρίζονταν. Μετά από καιρό η Φαίη το πήρε απόφαση ότι όντως άξιζε να δοκιμάζει μία ακόμα σχέση και έκανε τον Γιώργο χαρούμενο. Συνηθίζουμε να βγαίνουμε τετράδα όταν ο Γιώργος και ο Μάρκος επιστρέφουν στην Ελλάδα από τη Ρώμη. Ο Μάρκος πέρασε εδώ Αθήνα αλλά λόγω των πολλών χρημάτων που είχαν οι γονείς του, αποφάσισε να πάει σε πανεπιστήμιο στη Ρώμη. Ο Γιώργος κάνει καριέρα στη μουσική μαζί με τον Μάρκο στη Ρώμη. Λόγω των πανελληνίων εγώ με τη Φαίη δεν μπορούσαμε να πηγαίνουμε στην Ιταλία για αυτό τα αγόρια μας έκαναν τη διαδρομή Ρώμη-Αθήνα όπως λέμε Παγκράτι-Σύνταγμα. Με τους γονείς μου τα πήγαινα καλά όπως πάντα ενώ η γιαγιά μου στεκόταν και αυτή καλά στην υγεία της. Τον Πάνο τον έβλεπα που και που και χαιρετιόμασταν ενώ απότι μου είχε πει είχε κοπέλα εδώ και έξι μήνες.
أنت تقرأ
Στοίχημα; Στοίχημα.{TYS_GR}
عاطفيةΟ έρωτας είναι δύσκολος και στα δίχτυα του μπλέκονται η Ειρήνη και ο Μάρκος. Η Ειρήνη τον ερωτεύεται αλλά ο Μάρκος τα κάνει όλα για ένα στοίχημα. Θα την ερωτευτεί όμως; Θα βρει στο πρόσωπό της αυτό που έψαχνε τόσο καιρό;; Διαβάστε και ανακαλύψτε ;)