Ειρήνη
Ήμουν τόσο ενθουσιασμένη που κόντευα να κλάψω. Φαίνεται πως το κανόνισαν η Ιωάννα, η Χριστίνα και κυρίως η Φαίη. Πώς μπόρεσα να τις αμφισβητήσω που νόμιζα πως ξέχασαν τα γενέθλιά μου;
-‘’Χρόνια σου πολλά’’ είπαν ταυτόχρονα και οι τρεις τους και με αγκάλιασαν.
-‘’Πίστευα πως με ξεχάσατε.’’ Τους παραπονέθηκα.
-‘’Υπήρχε περίπτωση να συμβεί αυτό;’’ Μίλησε η Φαίη.
-‘’Μόνο εσύ ξεχνάς τα ίδια σου τα γενέθλια.’’ Πετάχτηκε η Ιωάννα και ξεσπάσαμε σε γέλια.
-‘’Μην ξεχαστείς. Θέλουμε και λεπτομέρειες μετά για το τι έγινε με τον Μάρκο’’ είπε η Χριστίνα. Δεν ξέχασα το σκηνικό με την Άντα χθες αλλά είπα να μην το αναφέρω σήμερα.
-‘’Σήμερα είναι η καλύτερη μέρα της ζωής μου. Δεν ξέρετε πόσο χαίρομαι που είστε κολλητές μου και πιστέψτε με έχω πολλά να σας πω’’ απάντησα με ένα τεράστιο χαμόγελο.
Απομακρύνθηκα λίγο από τα κορίτσια για να χαιρετήσω και κάτι άλλους καλεσμένους που στο σχολείο δεν λέμε ούτε ‘’γεια’’. Παρόλα αυτά το μυαλό μου βρισκόταν συνέχεια αλλού, στον Μάρκο.
Κρίμα κιόλας που δεν πρόλαβα να ενημερώσω τα κορίτσια πως κάνω παρέα με την Ντίνα για να την είχαν καλέσει. Πήγα να βρω τους γονείς μου που μου είχαν λείψει τόσο καιρό.
-‘’Μαμά, μπαμπά ευχαριστώ πολύ’’ είπα και τους αγκάλιασα όταν τους είδα.
-‘’Χρόνια πολλά αγάπη μου’’ μου απάντησαν.
-‘’Πήγαινε να διασκεδάσεις τώρα’’ μου είπε ο μπαμπάς μου.
-‘’Και μην πας στο δωμάτιό σου γιατί σου το κρατάμε έκπληξη.’’ Μου είπε τέλος η μαμά.
Συμφώνησα και πήγα στο σαλόνι. Οι περισσότεροι χορεύανε ενώ κάποιοι άλλοι μιλούσαν σε μεγάλες παρέες. Αυτό έδειχνε πως το πάρτι μου είχε επιτυχία. Σε μία από αυτές τις παρέες βρισκόταν και ο Μάρκος με τον Στέφανο και κάτι άλλα αγόρια. Αμέσως διασταυρώθηκαν τα βλέμματά μας και μου έκλεισε το μάτι.
Εκείνη τη στιγμή προφανώς βρισκόταν κάποιος από πίσω μου ο οποίος μου έκλεισε τα μάτια για να μαντέψω ποιος ήταν.
-‘’Αλέξη!’’ είπα όταν γύρισα.
-‘’Χρόνια πολλά’’ με αγκάλιασε.
Ο Αλέξης είναι ο κολλητός μου από πέρυσι. Δεν έτυχε να τον αναφέρω τόσο καιρό επειδή είχαμε χαθεί. Δεν κάνω πάρα πολύ παρέα με αγόρια αλλά ο Αλέξης είναι η εξαίρεση. Είναι ένα χρόνο μεγαλύτερός μου και τυχαία ξεκινήσαμε την παρέα. Είναι αρκετά ψηλός, ξανθός με σκούρα μπλε μάτια. Πάντα τον έβλεπα σαν αδερφό μου, φυσικά σε φιλικό επίπεδο και τον βοηθούσα αρκετές φορές με τα προσωπικά του.
ESTÁS LEYENDO
Στοίχημα; Στοίχημα.{TYS_GR}
RomanceΟ έρωτας είναι δύσκολος και στα δίχτυα του μπλέκονται η Ειρήνη και ο Μάρκος. Η Ειρήνη τον ερωτεύεται αλλά ο Μάρκος τα κάνει όλα για ένα στοίχημα. Θα την ερωτευτεί όμως; Θα βρει στο πρόσωπό της αυτό που έψαχνε τόσο καιρό;; Διαβάστε και ανακαλύψτε ;)