Μέρος 18ο

9.2K 840 36
                                    

Ειρήνη

Τα πόδια μου ήταν εμφανώς καλύτερα και δεν πονούσα τόσο πολύ όταν περπατούσα. Οι γονείς μου με άφησαν μπροστά στην πόρτα του σχολείου και από εκεί και μετά συνέχισα να προχωράω μαζί με τη Φαίη. Δεν δέχτηκα ούτε το αναπηρικό καροτσάκι ούτε τις πατερίτσες. Στο σχολείο μου όλοι σχολίαζαν το παραμικρό και προτιμούσα να μένω στην άκρη. Τουλάχιστον αυτήν την φορά να προσπαθούσα να μειώσω τον αριθμό των πραγμάτων για τον οποίο θα με σχολίαζαν. Μια ο Μάρκος, μια το πάρτι και έπειτα το ατύχημα...

-"Μπορείς να περπατήσεις;" με ρώτησε η Φαίη.

-"Όπως βλέπεις." Δεν μου αρέσει να την αποπαίρνω, μου έχει σταθεί τόσο πολύ που δεν της αξίζει. Το έχω καταλάβει πως έχει συμβεί κάτι με τον Στέφανο, τουλάχιστον κάτι που την προβληματίζει. Δεν μου το δείχνει όμως πως τα πράγματα δεν είναι καλά γιατί είναι πολλά αυτά που συνέβησαν και δεν θέλει να με φορτώσει με τα προβλήματά της. Την ξέρω αλλά βλέπω πως στενοχωριέται.

Μέχρι να μπούμε στην τάξη έχω χαιρετήσει το μισό σχολείο, άτομα τελείως άσχετα που δεν ξέρω καν το όνομά τους. Άλλοι με συγχαίρουν για το πάρτι, αλλά μου εύχονται να αναρρώσω γρήγορα ενώ άλλοι και τα δύο.

-"Θα μου πεις τώρα τι έχει συμβεί με τον Στέφανο;" ρώτησα την Φαίη όταν καταφέραμε να μείνουμε λίγο μόνες μας.

-"Δεν ξέρω. Ενώ ήμασταν όπως πριν αισθάνομαι ότι κάτι έχει αλλάξει πάνω του." Η φωνή της απέκτησε έναν μελαγχολικό τόνο όταν αναφέρθηκε σε αυτό το θέμα.

-"Μήπως άλλαξε άρωμα και δεν το πήρες χαμπάρι;" προσπάθησα μάταια να ελαφρύνω την ατμόσφαιρα.

-"Πες με ζηλιάρα αλλά είναι λες και όταν είμαστε μαζί θα ευχόταν να είχε κάποια άλλη στη θέση μου. Είναι πιο πολύ στον κόσμο του απότι παλιά και με απομακρύνει από δίπλα του. Και προχθές που είχα πάει στην τάξη του, τον είδα να αγκαλιάζει τη Χριστίνα."

-"Την Χριστίνα; Μα είναι φίλη του. Μάλλον έκανες κάποιο λάθος, απλά μπορεί να έχει πολλά στο κεφάλι του. Θυμάσαι το οικονομικό του πρόβλημα;" άρχιζα να προβληματίζομαι με αυτά που μου ανέφερε αλλά το έκρυψα.

-"Ειρήνη δεν δείχνει ούτε μπερδεμένος, ούτε λυπημένος. Αντιθέτως είναι χαρούμενος και ερωτευμένος." Είπε κοφτά.

-"Σιδερένια!" Πετάχτηκε η Ιωάννα να με αγκαλιάσει. Θα την κέρναγα αργότερα όσα γλυκά ήθελε που με απάλλαξε από τη συζήτηση με την Φαίη. Μπορεί εκείνη να υποψιαζόταν ότι έτρεχε κάτι, αλλά σύντομα θα καταλήγαμε στο συμπέρασμα ότι όντως μπορεί να έχει βρει άλλη και αυτό θα την πλήγωνε. Θα μάθαινα μόνη μου πρώτα τι συνέβαινε και μετά θα της το έλεγα.

Στοίχημα; Στοίχημα.{TYS_GR}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang