Μέρος 7ο

9.8K 906 36
                                    

Μάρκος 

-''Πρόσεξε καλά, θα παίξεις μαζί της. Για αρχή όμως να είσαι ευγενικός.'' Ήταν οι τελευταίες συμβουλές του Θάνου πριν του κλείσω το τηλέφωνο.

Για κάποιον λόγο ούτε εγώ ξέρω γιατί συνεχίζω την παρέα μαζί του αλλά άμα δεν είχε φάει αυτό το κόλλημα με την πρώην του, θα ήταν μια χαρά. Έπιασα το μπλε μπουφάν μου στο χέρι και έφυγα γρήγορα.

Ο Στέφανος έχοντας φτάσει μία ώρα νωρίτερα, μην και έρθει η Φαίη και δεν τον βρει εκεί, με είχε βομβαρδίσει στα τηλεφωνήματα. Όταν έφτασα τον βρήκα ακουμπισμένο στον τοίχο να παίζει στο κινητό του (ή να με ξανακαλεί). Μετά από τις κλασσικές χαιρετούρες τον ρώτησα:

-''Τελικά οι 3 μας θα είμαστε;''

-''Θα είναι και η Ειρήνη, θα σας συστήσω.'' Μου είπε.

-''Την ξέρω ήδη.'' Απάντησα. Αν και κοίταζα αλλού κατάλαβα πως με κοιτούσε από πάνω μέχρι κάτω με αυτό το βλέμμα απορίας, ανάμεικτο με έκπληξη.

-''Συνήθως για όσες γνωρίζεις μόνος σου έχεις άλλους σκοπούς.'' είπε.

-''Ποτέ δεν ξέρεις.'' Είπα χωρίς να τον κοιτάζω πάλι. Έβγαλα ένα τσιγάρο και άρχιζα να καπνίζω.

Εκείνη τη στιγμή ήρθαν τα κορίτσια. Ακούγονταν από μακριά τα γέλια τους. Το βλέμμα μου κλείδωσε το δικό της.

Όμορφη.

Έσπρωξα στα βάθη του μυαλού μου αυτή τη σκέψη και κατευθύνθηκα προς το μέρος τους. Κοίταξε με ύφος το τσιγάρο που κρατούσα ακόμα στα χέρια μου δίνοντάς μου την εντύπωση μια και καλή να καταλάβω πως έπρεπε να το πετάξω. Το πέταξα εκεί γύρω στο δρόμο αλλά πάλι με ξανακοίταξε με το πλέον γνωστό ύφος ότι τα θαλάσσωσα. Μάλλον έπρεπε να βρω έναν κάδο.

Τίποτα δεν κάνω καλά με αυτήν την κοπέλα.

Κάτι της ψιθύρισε η Φαίη και γέλασε. Αν δεν επικρατούσε όλο αυτό το χάος με τον Θάνο, θα το ξανασκεφτόμουν να έκανα κάτι μαζί της. Εννοείται πως δεν ήξερε τίποτα ο Στέφανος , θα μου έκανε κήρυγμα χειρότερο από αυτό που θα του έκανε η Φαίη μετά για μένα.

Καθίσαμε σε μία καφετέρια, δίπλα δίπλα με την Ειρήνη. Πώς ένας άνθρωπος γίνεται να είναι τόσο θετικός;

-''Λοιπόν; Σπουδές;'' τη ρώτησα.

-''Οικονομικά αλλά θα προτιμούσα μακριά από την Αθήνα. Πάτρα μάλλον.'' Μου είπε.

-''Εξωτερικό;''

-''Αγγλία.''

Μόλις βρήκα τη θηλυκή πλευρά του εαυτού μου.

Στοίχημα; Στοίχημα.{TYS_GR}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora