Μάρκος
Από τη στιγμή που της τηλεφώνησα βάλθηκα να πηγαίνω πάνω κάτω στο δωμάτιο χωρίς σταματημό. Είχα διώξει τον Στέφανο για να μπορέσω να μιλήσω άνετα μαζί της. Είχα αγχωθεί πάρα πολύ για το πώς θα αντιδρούσε όταν της τα έλεγα όλα αυτά. Δεν ήξερα και από που να αρχίσω. Το άλλο που με ανησυχούσε ήταν ο τρόπος που μου μίλησε στο τηλέφωνο, λες και με μισούσε. Τόσο απότομα είχε μιλήσει στον Θάνο στην παράσταση. Ήμουν τόσο αγχωμένος. Πρώτη φορά ήμουν έτσι με κοπέλα.
Είχα απορροφηθεί τόσο πολύ από τις σκέψεις μου που ο ήχος του κουδουνιού με έκανε να αναπηδήσω αλλά και να φρικάρω ακόμα πιο πολύ.
Άνοιξα την πόρτα και στην όψη της χαμογέλασα. Ναι μου είχε λείψει. Πολύ.
-"Έλα πέρνα." της άνοιξα την πόρτα να μπει μέσα. "Είσαι καλά;" τη ρώτησα καθώς παρατηρούσα ότι συμπεριφερόταν πολύ περίεργα. Απέφευγε να με κοιτάζει, δεν μιλούσε πολύ και είχε μια θλιμμένη αύρα. Ξαφνικά αισθάνθηκα απαίσια που θα την έκανα χειρότερα.
-"Ναι. Λέγε γρήγορα γιατί είμαι κουρασμένη." απάντησε αλλά έλεγε ψέματα. Η φωνή της έτρεμε.
-"Κάτσε." της έδειξα τον καναπέ και κάθισε ακόμα αμίλητη. Ανησυχούσα επειδή δεν την είχα δει σε τέτοια κατάσταση. Ήθελα να την αγκαλιάσω αλλά ήταν τόσο απόμακρη που δεν ήξερα αν έπρεπε.
-"Δεν ξέρω και πώς να αρχίσω." έσπασα τη σιωπή. "Θα τα πω με τη μία και μην με διακόψεις αν γίνεται, δεν θέλω να βγάλεις γρήγορα συμπεράσματα." έγνεψε απλά και είδα ότι δεν είχε σκοπό να μου μιλήσει και απόρησα γιατί. Δεν είχε μάθει τίποτα ακόμα.
-"Εγώ έκανα παρέα με τον Θάνο εδώ και πολύ καιρό και θυμόμουν ότι τα είχατε αλλά ποτέ δεν σε είχα γνωρίσει πραγματικά. Και μετά ο Θάνος αποφάσισε να φύγει για Κόρινθο και όταν τον είχα ρωτήσει τι έγινε μεταξύ σας μου είπε ότι απλά σε πλήγωσε. Συνέχιζε να έρχεται στην Αθήνα και να πηγαίνουμε σε μπαράκια. Κάποια από αυτές τις φορές είχα μεθύσει πολύ και άρχισα να λέω βλακείες ότι μπορώ να έχω όποια κοπέλα θέλω και το εκμεταλλεύτηκε αυτό και μου ζήτησε να βάλουμε στοίχημα με το να ρίξω εσένα και επειδή ήμουν μεθυσμένος δέχτηκα. Στο ορκίζομαι αν ήμουν νηφάλιος δεν θα συμφωνούσα. Μάλιστα το είχε προτείνει και στον Στέφανο πριν καιρό. Τέλος πάντων από τότε μου έλεγε συνέχεια να σε πλησιάσω και το έκανα όταν βγήκαμε τετράδα στην καφετέρια. Και από τότε το χρησιμοποιούσα ως αφορμή για να σε βλέπω συνέχεια και να μην έχω τον Θάνο να με πρήζει. Την ημέρα των γενεθλίων σου του τηλεφώνησα και του ξεκαθάρισα πως δεν θα συνεχίσω άλλο αυτό το πράγμα γι αυτό μετά σου ζήτησα να τα φτιάξουμε. Δεν σου λέω ψέματα. Μετά συνέβη το ατύχημα και αισθάνθηκα πως ήταν δικό μου το φταίξιμο. Με επηρέασε και ο Θάνος λέγοντας πως θα σου έλεγε τα πάντα και πως θα με μισούσες χειρότερα γι αυτό σου μίλησα τόσο απαίσια στο θέατρο. Δεν εννοούσα λέξη. Όμως δεν άντεξα άλλο μακριά σου γαμώτο γι αυτό σε φίλησα στην παράσταση αλλά εμφανίστηκε μετά ο Θάνος, έγινε αυτό με τη γιαγιά σου και ποτέ δεν βρήκα την κατάλληλη ευκαιρία να σου μιλήσω. Σε παρακαλώ πες κάτι." είπα κυριολεκτικά με μία ανάσα ενώ οι παλάμες μου είχαν ιδρώσει και κοίταζα οπουδήποτε αλλού εκτός από την Ειρήνη.
STAI LEGGENDO
Στοίχημα; Στοίχημα.{TYS_GR}
Storie d'amoreΟ έρωτας είναι δύσκολος και στα δίχτυα του μπλέκονται η Ειρήνη και ο Μάρκος. Η Ειρήνη τον ερωτεύεται αλλά ο Μάρκος τα κάνει όλα για ένα στοίχημα. Θα την ερωτευτεί όμως; Θα βρει στο πρόσωπό της αυτό που έψαχνε τόσο καιρό;; Διαβάστε και ανακαλύψτε ;)