Nικολ pov
Με φίλησε...Απλά με άρπαξε και με φίλησε... Ήταν τόσο ωραία... Βασικά ήταν κάτι τόσο πρωτόγνωρο..Όταν με φιλούσε ένιωσα σαν κάποιος να έβαλε στην κοιλιά μου μικρές πεταλούδες...Γιατί τον σκέφτομαι???
👄:Γιατί κάποια είναι ερωτευμένη αφού ο άνθρωπος είναι φωτιά ...Ονόματα δεν λέμε οικογένειες δεν θίγουμε...
Σκάσε φωνουλα...Εντάξει δεν λέω είναι όμορφος βασικά ΚΟΥΚΛΟΣ αλλά δεν νομίζω...Όχι δεν υπάρχει πιθανότητα...
Δεν θα ασχοληθώ άλλο ...Πρέπει να χαλαρώσω , οπότε κάνω ένα μπάνιο...Βγαίνω και ξαπλώνω για να κοιμηθώ... Μετά από αρκετή ώρα με παίρνει ο ύπνος...
Massimo pov
Δεν ξέρω τι έκανα απλά την άρπαξα και την φίλησα... Ένιωσα τόσο ωραία...Δεν ξέρω γιατί το έκανα , το ήθελα γαμωτο τόσο πολύ...Έπρεπε απλά να χαλαρωαω οπότε πήρα τηλέφωνο τον Dante...
M:Dante.... Μην με βρίσεις..Θέλω να μιλήσουμε...Μπορούμε...?
D:Έλεος ρε Mass... Τι έγινε πάλι??? Σε νευρίασε η Νικόλ?? , λεει και απλά καταλαβαίνω ότι έκανα βλακεία λογικά κάτι άλλο έκαναν...(καταλαβαίνετε όλοι τι εννοώ..)
Μ:Συγγνώμη για την ενόχληση ρε απλά έκανα κάτι που δεν ξέρω γιατί το έκανα...
D: Σκότωσες την Νικόλ??, λέει και σκέφτομαι ότι είναι πιο πιθανό
Μ:Όχι κάτι χειρότερο την άρπαξα και την φίλησα , ακούω μια φωνή από πίσω και καταλαβαίνω ότι το άκουσε και η Νέλλη τώρα θα τι πει στην Νικόλ..Μπράβο Dante...
D:Εγώ φταίω μωρέ..?? Καλά δεν έγινε και κάτι...Ηρέμησε...Αύριο το πρωί θα περάσουμε , οπότε θα τα πούμε...Καληνύχτα
Μ: Καληνύχτα μας υποχρεώσες...
Μετά από αυτή την τόσο μεγάλη συζήτηση(#not) πήγα έκανα ένα .πανικό για να χαλαρώσω και μετά κοιμήθηκα..
Νικόλ pov
Στην ζωή μου τρία πράγματα δεν ακουμπάς:
1.φαγητο
2.δεν με ξυπνάς
3. Και την Νέλλη
YOU ARE READING
Mafia Love
ChickLitΔύο διαφορετικοί αλλά και δυναμικοί χαρακτήρες... Από την μια η Νικόλ Παπαδημητρίου, από την άλλη ο Massimo Rossi.... Μια και όχι τυχαία συνάντηση θα φέρει τα πάνω κάτω και για τους δύο... Τελικά τα ετερώνυμα έλκονται ή είναι απλά μια θεωρία;