Νικόλ pov
Σήμερα είναι η μεγάλη μέρα.... Εχω ετοιμάσει βαλίτσες.... Σηκώνομαι με μια όρεξη(#not) και πάω στο μπάνιο , πλένω δόντια και κάνω τα βασικά....Βγαίνω και πάω να ντυθώ.
Δεν είμαι νευριασμένη σε γενικές γραμμές αλλά είμαι πολύ απογοητευμένη , δεν θέλω γενικά να παντρευτώ και ειδικά τον Massimo...
Εντάξει δεν λέω είναι κούκλος , δεν υπαρχει καμία ατέλεια πάνω του , αλλά είναι πολύ μαλάκας ...Χτυπάει η πόρτα και μπαίνει μέσα μια τρέλα χαρούμενη Νέλλη
Νέλλη: Καλημέραααα ,λέει με μια τρελή χαρά
Νικόλ:Την καλή που την είδες..?
Νέλλη:Σκέψου λίγο θετικά....Δεν είναι και κάτι τόσο τραγικό ???
Νικόλ: Άσε μας ρε Νέλλη εσύ τα βλέπεις όλα υπέροχα και ονειρικά, εγώ δεν θέλω να πάω αλλά θα πάω για να σπάσω τα νεύρα μερικών μερικών , θα τον κάνω να ακούει Νικόλ και να νευριάζει...Για να δούμε ποιος θα κερδίσει???
Η πόρτα χτυπάει και μπαίνει μέσα ο Massimo
Να σημειωθεί παρακαλώ η ειρωνεία ότι τον φιλοξενούμε στο σπίτι και συγκεκριμένα στο διπλανό δωμάτιο ...Νικόλ:Τι θέλεις???
Μassimo:Φεύγουμε...
Φεύγει από το δωμάτιο και ο Massimo και η Νέλλη....
Χτενίζω μαλλιά και φωνάζω να έρθουν να πάρουν τις βαλίτσες ... Εντάξει δεν πήρα πολλά μόνο δύο βαλίτσες... Αααα γιατί έχω σκοπό στην Ιταλία να χρησιμοποιήσω τα λεφτά του αντρουλη μου.... Ψώνια που θα κάνω.....
Κατεβαίνω κάτω και χαιρετάω τον μπαμπά και τον Φίλιππο ....
Μπαίνουμε στο αμάξι και πάμε στο αεροδρόμιο που μας περιμένει ένα ιδιωτικό αεροπλάνο...
Αφού μπούμε όλοι μέσα η μοίρα παίζει άσχημα παιχνίδια...
Η αγαπημένη μου κολλητή κάθεται με τον Dante... Ο Giovanni μόνος του και ο Massimo έρχεται και κάθεται δίπλα μου, φταίω εγώ τώρα να βγάλω το όπλο και μπουμ μια και τέλος??...
Έλεος δλδ τόσες θέσεις και αυτός δίπλα μου....Αφού τσακωθήκαμε περίπου 10 λεπτά....
Το ταξίδι ήταν μια χαρά θέλω να πιστεύω γιατι μετά από ένα τέταρτο με πήρε ο ύπνος....
Κατά την διάρκεια αυτού ένιωθα κάποιος να μου πειράζει τα μαλλιά και συγκεκριμένα να τα χαϊδεύει και κάτι να λέει αλλά δεν έδωσα σημασία...
YOU ARE READING
Mafia Love
ChickLitΔύο διαφορετικοί αλλά και δυναμικοί χαρακτήρες... Από την μια η Νικόλ Παπαδημητρίου, από την άλλη ο Massimo Rossi.... Μια και όχι τυχαία συνάντηση θα φέρει τα πάνω κάτω και για τους δύο... Τελικά τα ετερώνυμα έλκονται ή είναι απλά μια θεωρία;