~14~

3.5K 119 1
                                    

Νικόλ pov

Ήμουν πολύ ήρεμη και ξαφνικά ήρθε στην μνήμη μου αυτά που πήγε να μου κάνει ο Ανδρέας.....

Αμέσως ξεσπάω σε κλάματα.... Βλέπω τον Massimo να με κοιτάει και να μην μπορεί να κάνει τίποτα...

Θέλω απλά να με πάρει μια αγκαλιά..

Νι:Massimo φοβάμαι...

Μ:Δεν θα γίνει κάτι ξανά mi amore... Ηρέμησε... , μου είπε και με πήρε αγκαλιά....

Ένιωσα τόσο ωραία που δεν κατάλαβα ποτέ με πήρε ο ύπνος...

Massimo pov

Ήθελε μια αγκαλιά.... Έκλαιγε ... Δεν ήξερα τι να κάνω...

Την πήρα μια αγκαλιά και ξαφνικά ένιωσα πως κοιμήθηκε στην αγκαλιά μου ...

Φτάσαμε σπίτι και ακόμα κοιμόταν...Δεν ήθελα να την ξυπνήσω...

Την πήρα σε στυλ νύφης και την πήγα στο δωμάτιο μου... Την έβαλα να ξαπλώσει και πήγα στην ντουλάπα μου και πήρα μια δική μου μπλούζα...

Της έβγαλα το φόρεμα και έκατσα να μαζέψω το κορμί της είναι τόσο ωραίο...

Της φόρεσα την μπλούζα και ήταν σαν φόρεμα πάνω της...

Την έβαλα να ξαπλώσει και την πήρα αγκαλιά... Ετσι λοιπόν και κοιμηθήκαμε...

Το επόμενο πρωί

Νικόλ pov

Κοιμήθηκα πολύ καλά... Άνοιξα τα μάτια μου και είδα ότι ήμουν στην αγκαλιά του Massimo...

Όπα πότε έγινε αυτό...?? Βλέπω γύρω γύρω και καταλαβαίνω ότι δεν είμαι στο δωμάτιο μου...

Άρα λογικά είμαι στο δικό του...Είναι πολύ ωραίο...Έχει μαύρους τοίχους και μεγάλα παράθυρα τα οποία είναι καλυμμένα με μεγάλες μαύρες κουρτίνες...

Γενικά όλα τα έπιπλα είναι μαύρα...Βλέπω την ντουλάπα του που είναι ανοιχτή και έχει μόνο μαύρα κουστούμια και γκρι φόρμες...

Περνούν πολλές σκέψεις από το μυαλό μου... Σηκώνω τα σεντόνια και βλέπω ότι φοράω μόνο μια μπλούζα ανδρική.... Λογικά είναι δική του....

Νι:Massimo ,λέω πολύ γλυκά

Μ:Μμμμμ , λέει το μουλάρι

Νι:Μassimo , λέω για άλλη μια φορά με ηρεμία...

Μ:Μμμμ..., Αααα δεν θα τα πάμε καλά...

Νι:MASSIMO,φωνάζω μέσα στο αυτί του και πετάγεται...

Μ:Τι έγινε...?? Γιατί φωνάζεις..??

Mafia LoveOnde histórias criam vida. Descubra agora