~22~

3.1K 110 13
                                    

Μasimo pov

Νιώθω ένα βάρος πάνω μου...Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω την Νικόλ...

Πόσο όμορφη ακόμα και όταν κοιμάται...Έχει μια γαλήνη στο πρόσωπο της...

Αποφασίζω να της χαιδεψω τα μαλλιά.....

Αρχίζει να κουνιέται και κατάλαβα ότι την ξύπνησα...

Υπέροχα τώρα θα φάω και ξύλο...

Νι:Καλημέρα...

Μ:Καλημέρα mi amore...Κοιμήθηκες καλά..??

Νι:Ναι..Πολύ άνετα...Εσύ...??

Μ:Καλά και εγώ...

Προσπαθεί να σηκωθεί και τα καταφέρνει... Αλλά έχουμε ξεχάσει και οι δύο μια μικρή λεπτομέρεια...

Μ:Κοίτα αν δεν θες να έχουμε ατυχήματα καλυτερα να βάλεις κάτι πάνω σου...

Νι:Γιατί τι έχω.... Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι (τύπου Ζουμπούλια)ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΤΣΙ...??

Μ:Αρχικά μην φωνάζεις...Δεν θυμάσαι τι έγινε χθες βράδυ...??

Νι:Τι....Μην μου πεις...Ιιι....

Μ:Ναι το κάναμε παθιασμένα πέντε με έξι φορές έχασα το μέτρημα...

Νι:Πες μου τι κάνεις πλάκα...??

Μ:Κοίτα σε θέματα τέτοια που έχω αφήσει και μια κάποια ιστορία...Δεν κάνω πλάκα....Αλλά...Ναι κάνω πλάκα...

Νι:Ωραία αφού δεν έγινε κάτι μεταξύ μας τότε γιατί είμαι με τα εσώρουχα....

Μ:Αρχικά πάρε αυτό και βάλε...,της είπα και της εδώσα ένα μπλουζάκι δικό μου που την κάλυπτε μεχρι τους γοφους..

Νι: Εμμμ... ευχάριστω πολύ..

Nικολ pov

Νιώθω ότι κάποιος με χαϊδεύεις και ανοιγω τα μάτια μου...Βλέπω τον Massimo...

Πόσο γλυκούλης..Θέλω να πάω στο μπάνιο οπότε σηκώνομαι...

Τι το ήθελα ..??Δεν θυμόμουν το ζώο ότι φορούσα ΜΟΝΟ τα εσώρουχα μου...

Τον ρώτησα τι έγινε και εννοείτε έπρεπε να με κοροϊδεύσει που δεν θυμόμουν...

Μου έδωσε μια δική του μπλούζα...Την φόρεσα...Θυμίζει απλά Massimo...Έχει το άρωμα του...

Αχ τι άρωμα είναι αυτό...Να τον ρωτήσω που το πήρε...

👄:Και εσένα τι σε νοιάζει...

Εμ σκάσε λίγο φωνουλα...Από κοινωνικό ενδιαφέρον ρωτάω...

👄:Έτσι το λέμε τώρα...?

Mafia LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora