Νικόλ pov
Πριν φτάσουμε μέσα στο σπίτι είχα την απορία πώς και δεν είχε έρθει ο μπαμπάς να με δει στο νοσοκομείο... Είχα στεναχωρηθεί αλλά περίμενα να τον δω στο σπιτι...
Ποια δεν είχαμε να δούμε εδώ και καιρό...???
Οποία είπε την μοίρα κέρδισε...
Ανοίγουμε την πόρτα και βλέπω κάτι πολύ τραγικο....
Ο μπαμπάς πεσμένος κάτω με μια λίμνη αίματος που σίγουρα δημιουργήθηκε από μαχαιριές και μια σφαίρα ανάμεσα στα μάτια.....
Έπεσα αμέσως πάνω του και άρχισα να κλαίω και να ουρλιάζω .....
Με κοιτούσαν όλοι σοκαρισμένοι χωρίς να μπορούν να κάνουν κάτι...
Είδα δίπλα του ένα γράμμα που έλεγε....
"Αγαπημένη μου Νικόλ.... Τα νέα σου.?? Είδα ότι βγήκες από το νοσοκομείο....Θέλω να σου πω ότι την επόμενη φορά θα έχω καλύτερο στόχο και πίστεψε με ότι λέω το κάνω... Έχω φτιάξει μια λίστα από τα αγαπημένα σου πρόσωπα ... Πρώτος ήταν ο μπαμπάς σου...Ναι...Επόμενη η κολλητή σου η Νέλλη , μετά ο κουμπαρουλης σου και για φιναλε θα σκοτώσω το αγαπημένο μου ζευγαράκι Νικόλ και Massimo...
Υ.Γ. Φιλάκια και περαστικα...
Αμέσως κατάλαβα ποιος ήταν....Ήταν αυτός που στέρησε την ζωή της μητέρας μου και τώρα του μπαμπά....
Σηκώνομαι σκουπίζω τα δάκρυα μου...
Νι:Λοιπόν τέλος τα δράματα και τα κλάματα.... Αν ζούσε δεν θα ήθελε να με βλέπει να κλαίω...Λοιπόν αυτό σημαίνει ότι αναλαμβάνω προσωρινά την μαφία μας.... Πάω πάνω να αλλάξω... Massimo, σε παρακαλώ να τον περιποιηθεις όπως πρέπει....
Μ:Ότι πεις Νικόλ...Πήγαινε και ξέρω εγώ τι θα κάνω....
Μπήκα για μπάνιο και ένιωθα το ζεστό νερό να πέφτει στο σώμα μου και ήταν σαν κάποιος να επερνε τις αμαρτίες μου και όλους μου τους πόνους....
Άλλαξα και κατέβηκα κάτω στο σαλόνι , εκεί κάθονταν όλοι πίνοντας καφέ....
Γύρισαν και μόλις με είδαν ήρθαν όλοι και με αγκάλιασαν...
Νι:Λοιπόν ώρα για δουλειά... Massimo είναι όλα έτοιμα ...??
Μ:Ναι.... Νικόλ αν δεν μπορείς μην πιέζεις τον εαυτό σου...
Νι:Μια χαρά είμαι... Να σε ρωτήσω Dante...μπορείς να ενημερώσεις για τον θάνατο του....??
ESTÁS LEYENDO
Mafia Love
Chick-LitΔύο διαφορετικοί αλλά και δυναμικοί χαρακτήρες... Από την μια η Νικόλ Παπαδημητρίου, από την άλλη ο Massimo Rossi.... Μια και όχι τυχαία συνάντηση θα φέρει τα πάνω κάτω και για τους δύο... Τελικά τα ετερώνυμα έλκονται ή είναι απλά μια θεωρία;