Massimo pov
Άρχισα να φιλάω την Νικόλ , ένιωσα ξανά εκείνο τον ενθουσιασμό , αυτήν την λαχτάρα να την κάνω δική μου.
Αλλά όπως πάντα πρέπει κάποιος ή κάτι να μας το χαλάσει...
Αυτή τη φορά ήταν η μικρή μαζί με την Ιωάννα , μας είδε βέβαια σε κάποια παράξενη φάση αλλά οκ , θα της εξηγήσουμε κάποια στιγμή...
Μ:Πάμε σπίτι να ξεκουραστείς..
Ν:Δεν κατάλαβες θα πάτε σπίτι εγώ θα πάω στο ξενοδοχείο και θα κοιμηθώ ήρεμη και ίσως μόνη μου , κάτσε τι εννοεί έχει γκόμενο..
Μ:Έχεις γκόμενο , βασικά γιατί να μην έχεις τέτοια πουτανα που είσαι. Μπορεί και καλά να με χώρισες για αυτό τον λόγο που έγραψες αλλά σίγουρα είναι αυτός στην μέση..Σε πηδάει καλύτερα από εμένα ;Εεε , είναι πιο όμορφος , έχει περισσότερα λεφτά ;
Νικόλ pov
Αλήθεια λέει όλα αυτά αυτός για εμένα , πραγματικά νιώθω πολύ γελοία που τον ερωτεύτηκα και δυστυχώς που συνεχίζω να νιώθω για αυτόν πράγματα...
Σηκώνω το χέρι μου και τον χαστούκιζω και πραγματικά θέλω να του σπάσω το κεφάλι..
Δεν λέω τίποτα και απλά βγαίνω έξω και κατευθύνομαι προς στο ξενοδοχείο , μπαίνω μέσα και πάω για ένα χαλαρωτικό μπάνιο που αυτή την στιγμή το χρειάζομαι..
Βγαίνω και βάζω τις πιτζάμες μου:
Είμαι πραγματικά εξαντλημένη και δεν θέλω τίποτα άλλο εκτός το να κοιμηθώ...
Επόμενη μέρα:
Ξυπνάω με μεγάλη δυσκολία αφού εδώ να πάω για κάποια βασικά ψώνια...
Ανοίγω την κουρτίνα και βλέπω τον καιρό αρκετά ψυχρό...
Πάω στην ντουλάπα και βάζω αυτά:
Βγαίνω από το δωμάτιο και πάω να πάρω έναν καφέ...
Αφού τον πάρω (τον καφέ) αρχίζω τα ψώνια μου , δεν έχει περάσει αρκετή ώρα και το τηλεφωνία αρχίζει να χτυπά...
Το βγάζω από την τσέπη και βλέπω το όνομα του Massimo , εννοείται ότι δεν απαντώ και συνεχίζω.....
Μετά από λίγο πάλι τα ίδια , αμάν ρε φίλε , όμως του το ξανά κλείνω...
Αυτό συνεχίζεται αρκετή ώρα όπου απαντάω και σίγουρα δεν ήταν αυτό το άτομο που περίμενα να ακούσω....
Και κάτ....Πάει και αυτό το κεφάλαιο... Εντυπώσεις...??
Φιλάκια ❤️
-Stessiee-
ESTÁS LEYENDO
Mafia Love
Chick-LitΔύο διαφορετικοί αλλά και δυναμικοί χαρακτήρες... Από την μια η Νικόλ Παπαδημητρίου, από την άλλη ο Massimo Rossi.... Μια και όχι τυχαία συνάντηση θα φέρει τα πάνω κάτω και για τους δύο... Τελικά τα ετερώνυμα έλκονται ή είναι απλά μια θεωρία;