"Dikkat!" Bağıran kişiye bakıp gülümsedim Cenkti.
"Herkes şu gördüğünüz kulübelere girip giyinsin ardından ormana gideceğiz üç dakikanız var kulübe küçük gözükse de sihirlidir ve kişiye özeldir. Süreniz başladı! Beklemeyin."
Kulübeye doğru ilerledim zaten on kişi olduğumuz için hemen içeri girebilmiştim. Geniş olmasa da sadece ben vardım bu güzeldi, içeride şömine yatak ve dolap vardı. Dolaba doğru gidip kıyafetleri giydim siyah tayt ve üzerinde amblem olan siyah bir sporcu atleti onun üstüne kolsuz kapişonlu pelerini taktım. Hızlıca dışarı çıktım dışarda atlar vardı ve bu çok harika gözüküyordu. Herkes dışarı çıkınca Cenk yani profasör kızlı erkekli ikişer gruplar oluşturdu. Ben çok şanslı olduğum için Urien ile eşleştim burada olduğunu fark etmemiştim bile. Altı tane at vardı, herkes eşinin yanına geçti kız erkek ayrımı yoktu ki genelde kızlar daha güçlüydü. Urien bu tarafa doğru yürüyordu. Erkekler siyah eşofman ve dar siyah tişört giyiyorlardı.
"Ağzını kapa çenen düşecek." Tamam beklediğimden çok daha yakışıklıydı ama dibim falan düşmemişti.
"Gruplar tek çizgi halinde durun atlar yanınıza gelecek giderken erkekler kullanacak dönüşte kızlar." Sıraya geçtik ve bekledik. Hayvanlar benden korktukları için kimseye yaklaşmıyorlardı.
"Tahmin etmeliydim üzgünüm Leyl. Siz ikiniz yer değişin." Darcye ve Uriene seslenmişti. Onlar yer değişirken herkes ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
"Yine mi stres altındasın hayvanlar yaklaşmıyor bakıyorum da." Darcy gülerken ben somurtuyordum.
"Şimdi herkes eşinin elini tutsun ve birlikte hayvanlarını yanına çağırsın." Diğerleri mırın kırın etse de Darcy ve benim için sorun olmuyordu. Igor alttan alttan sırıtıyordu, Urien ise gözlerini ellerime dikmişti. Parmak uçlarıma yükselip Darcyin kulağına yaklaştım.
"Gücümün hepsini çekme yoksa atları çağıramayız."
"Herkes hazır gibi. Tek tek çağıracağız herkes görsün istiyorum. Atlar etkilemesi en zor hayvanlardır onları mutlu edin. İlk kim yapmak ister."
Igor öne atladı "Biz istiyoruz efendim.". Darcy kulağıma yaklaşıp konuştu. "Igorun yanındaki kızın gücü senin gücünün tersi gibi, öfke yerine huzur saçıyor." Hadi ama bazen benim gücümde huzur veriyordu.
Hayvanlara doğru yaklaştılar ve ellerini iyice kenetlediler. Ne yapacaklarını biliyor gibiydiler anlaşmışlardı. Kollarını ileri uzatıp güçlerini kullandılar. Igor zaten evrendeki her canlı ile bağlantılıydı. İkisi de büyülü sözleri söylemeye başladı.
"Tabiat ananın sevgisi benim kalbimde dolsun, görebileceğin en huzurlu yer sadece benim yanım olsun." Tehlikeliydi, hatta kara büyü sıfatına sahip bir büyüydü en son söylenen söz atın ölene kadar onlara bağlanmasını sağlayacaktı. İnsan üzerinde kullanımı yasaktı. Atlardan biri onlara doğru yaklaştı ve eğildi.
"Tebrikler, dönünce bu büyüyü bozmayı unutmayın. Darcy sıra sizde." İlerledik ve ortaya geldik. "Sözleri sen seç Leyl otomatik olarak eşlik ederim diğerlerini etkileyelim."
Kollarımızı kaldırdık beyaz atı gözlerime kestirdim. "Geçmişin ve geleceğin sonsuza kadar bana bağlansın benim dışımda korkun olmasın. Eğer sonsuz karanlığı hissetmek istemiyorsan itaat et." İşe yaramıştı ve bu beni çok mutlu etmişti. Darcyin elini bıraktım sözlerimiz atın bizden korkmasını sağlamıştı ama tek seçeneği bizdik artık. Diğerleri de çıkmıştı en son Urien ve takım arkadaşı kalmıştı. Urien itaat et demişti ve at direk yanlarına gelmişti. At ile ruhsal bağ kurmamıştı sadece birbirlerinin işine yarayacaklardı. Zekiceydi fakat ruhsal bağ olması benim hep tercihim olmuştur. Cenk dahil herkes atlara bindi ve yola koyulduk, hızlı bir şekilde ormana girdik evrendeki en hızlı canlılardan biriydi atlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmiş ve Gelecek
Bilim KurguKırdığım o kalbi düşünüyorum, fazla sert çıkıştığım dostlarımı ve neden böyle davrandığımı. İçimde büyüyen bu his bir türlü geçmiyordu. İhanete uğramak gibi, en çok ihtiyacın olduğuna kimsenin yanında olmadığını bilmek o kadar zordu ki ve şimdi hiçb...