✍ REKOMENDACJE ✍

28 4 4
                                    

Jeżeli chcesz podzielić się z innymi osobami lub ze mną zbiorczą opinią o mojej twórczości czy umiejętnościach – zarówno o tym, co lubisz, jak i o tym, co nie przypadło Ci do gustu – możesz to zrobić w tym dziale.

To trwalsze od komentarza w Konwersacjach/ Tablicy na moim profilu oraz bardziej praktyczne od rozbijania ogólnej opinii po poszczególnych książkach czy powielania jej w każdej. Nie zginie w tłumie pozostałych komentarzy, więc nowym osobom zwyczajnie będzie łatwiej ją znaleźć.

Nic nie szkodzi, jeżeli nie wiesz, od czego zacząć i jak skonstruować taką opinię. Poniżej podsuwam parę przykładowych pytań, które powinny Ci w tym pomóc. Wystarczy, że szczerze na nie (lub wybrane z nich) odpowiesz! :)

Natomiast z oceną pojedynczej książki czy utworu, zapraszam Cię do dedykowanego danej pozycji rozdziału. Z pewnością pomogą one w podjęciu komuś decyzji o podjęciu się jej lektury bądź nie.

~❊~

Z góry dziękuję za wszystkie uwagi. Nawet jeśli zdarzy się mi nie odpowiedzieć na nie od razu, to każda z nich jest dla mnie dużą pomocą. Komentując, pomagasz mi coraz lepiej pisać. :)

Przy okazji powstaje przepiękna pamiątka, która będzie miała tę moc rozjaśniania "gorszych dni pisarza". Wasze wypowiedzi zawsze mnie motywują (nawet te wytykające niedociągnięcia!) i odgradzają od zwątpienia.

❤ Dziękuję! ❤


~❊~ Pytania pomocnicze ~❊~

Wszystkie pytania są opcjonalne. Ty wybierasz, na które chcesz odpowiedzieć i w jakim stopniu. :)

Możesz wybrać jedno, kilka po kolei albo losowo. Ich zadaniem jest pomóc w pozostawieniu mi informacji zwrotnej, dzięki której będę w stanie wzrastać na mojej pisarskiej ścieżce.

Możesz je też kompletnie zignorować i od razu przejść do spisania swojego zdania:

Twoja opinia ✍

Wszystkich pozostałych chętnych zapraszam do skorzystania z pytań poniżej. :)


❊ Zacznijmy od początku...

Twoja przygoda z moją twórczością zaczęła się od...(opowiadania, wiersza, wpisu)? ✍

Jakie były Twoje wrażenia, emocje po pierwszej lub paru pierwszych lekturach? ✍

A teraz...? ✍

Chcesz przeczytać mój kolejny utwór z tego rodzaju (proza, poezja)? Czy raczej nie? ✍


❊ O najlepszych tekstach i najbardziej ulubionych

Którą z dotychczas przeczytanych książek uważasz za najlepszą w moim dorobku lub lubisz najmocniej? ✍

Co Tobie spodobało się w niej najbardziej? ✍

Jakie błędy lub niedociągnięcia zwróciły Twoją uwagę? ✍

Coś jeszcze przeszkadzało Ci w cieszeniu się lekturą? ✍

Czy polecisz ją znajomym entuzjastom takich tekstów? Co im powiesz? ✍

Czy uważasz, że powinnam napisać kolejny tom albo coś podobnego? ✍

Przeczytasz ją jeszcze raz (na przykład za jakiś czas), czy raczej nie? ✍

Przewodnik CzytelnikaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz