○ Animus in tenebris

5 3 0
                                    

◈◈

Tytuł: Animus in tenebris
link do książki na portalu w komentarzu (w przyszłości)

Opis: Wielu marzy o byciu kimś wyjątkowym, wyróżniającym się na tle innych urodą, umiejętnościami czy intelektem. Niewielu jednak z nich zdaje sobie sprawę z istnienia ceny tej wyjątkowości, którą nieraz trzeba zapłacić ze sporym wyprzedzeniem.

To historia o cenie, którą los narzucił niewinnej istocie, by wykuć z niej kogoś wyjątkowego. Mało istotne, że ta osoba w zupełności zadowoliłaby się przeciętnością. Jeszcze mniej – iż stąpa w ciemnościach, nie wiedząc, co przyniesie kolejny krok i czy nie znajduje się właśnie nad przepaścią...

Seria:

Tom:

Fandom:
Relacje: główne → przyjaźń, braterstwo; poboczne → wszystkie inne możliwe (często tylko wspomniane).
Shipy:
Ostrzeżenia: występują okrucieństwo, przemoc, realizm, przedawkowanie surowej epickości postaci, wojenna tematyka, wyciskanie łez..., a także narracja pierwszoosobowa.
Tagi: angst, bohater, cena, dramat, krew, łzy, SF, tragedia, walka.

Dodatkowe informacje o książce i jej pisaniu

Rok powstania: 2021

Data premiery: xxxx-xx-xx

Data finału: xxxx-xx-xx

Status: W trakcie powstawania.

Objętość tekstu: 1 rozdziałów/ 7 stron/ 12.853 znaków (na 2022-09-14).

Inspiracje: Właściwie ciężko powiedzieć, co mnie zainspirowało... Częściowo to opowiadanie „wyrosło" przy okazji rozpisywania fragmentu fabuły dla „Dyplomaty".

Inne ciekawostki:

❊ „Animus in tenebris" oznacza „duszę w ciemnościach".

❊ Historia jest podzielona na sześć części, ale niektóre z nich będą na tyle rozbudowane, by pojawił się podział na rozdziały. Całość jednak chcę opublikować w jednej książce – nie planuję jej zbytnio rozbudowywać.

❊ Finał tej historii mam już w głowie i... cóż... jakby coś, to wszystko jest w ostrzeżeniach i tagach.

❊ Ta opowieść ma bardzo specyficzny klimat oraz narrację, za którą nie przepadam, więc nie jest mi łatwo usiąść do jej pisania, ale chciałabym ją pokazać Wam jeszcze w tym (2022) roku.

Rekomendacje, recenzje i oceny


Dodaj swoją!

Fragmenty ✄

Moim pierwszym wspomnieniem jest wszechobecna ciemność. Otulony czymś szorstkim kuliłem się w kącie, nasłuchując. Nie wiem, ile miałem lat. Wiedziałem tylko, że światło jest przerażające. Ze światłem przychodził ból.

Część I. Cuda

...


Przewodnik CzytelnikaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz