Tytuł: Sekta
→link do książki na portalu w komentarzu (w przyszłości)Opis: Jak trudne może być zaopiekowanie się jednym pierwszakiem?
Adam Peterson stwierdził, że niezbyt, biorąc pod uwagę pełnoletność owego studenta, jego spokojny charakter oraz fakt uczęszczania na tę samą uczelnię. Znał też dobrze całą rodzinę dzieciaka dzięki wieloletniej, bliskiej przyjaźni z najstarszym synem. Nie spodziewał się żadnych kłopotów.
Dlatego poczuł się odpowiedzialny za los nastolatka na tyle, by zaryzykować utratę świetnych wyników na dyplomie, zdrowia albo i nawet życia, kiedy ten niespodziewanie zniknął, policja odmówiła pomocy, a jedyny ślad prowadził wprost do grupy nowych, dziwnych znajomych chłopaka oraz powiązanej z nimi organizacji o charakterze religijnym.
Jaką tajemnicę skrywa szóstka młodych mężczyzn? Co się stało z pierwszorocznym studentem? Jaki był powód jego zniknięcia? Czy odpowiedzialna była za to sekta? Czy nastolatek jeszcze żyje...? A przede wszystkim: Czy był w stanie to przewidzieć i zapobiec tragedii w rodzinie najbliższego przyjaciela?
Oto pytania, na które będzie próbował znaleźć odpowiedź Adam, zarówno we wspomnieniach, jak i poprzez aktywną infiltrację kultu. Czy Peterson zdoła odkryć wszystkie sekrety? I czy przetrwa ryzykowną grę z podejrzanymi osobami...?
Przekonajcie się sami! Zapraszam!
✶
Okładka tymczasowa: ilustracja stworzona za pomocą Hotpot.ai.
◈
Seria: –
Tom: –
◈
Fandom: – (opcjonalnie można podpiąć sobie BTS)
Relacje: główne → przyjaźń, miłość; poboczne →rodzinne, przyjaźń, romans.
Shipy: główne → Jacob S. ♥ Theo K., TBA; poboczne → Adam P. & Jack S., TBA.
Ostrzeżenia: sporo niejednoznaczności, nie tylko tematyka wiary-niewiary, dość typowo psychopatyczny charakter, tragiczne albo dramatyczne wydarzenia w życiorysach postaci (wspomniane), czasami uzasadnione poczucie niezręczności...
Tagi: ateizm, gra, kryminalne, kult, halfic, inspirowaneBTS, mxm, sekta, USA, wiara, zagadka, zaginięcie.Wcześniejsze okładki: –
◈
Dodatkowe informacje o książce i jej pisaniu
Rok powstania: 2021 – teraz
Data premiery: xxxx-xx-xx
Data finału: xxxx-xx-xx
Status: W trakcie pisania.
Objętość tekstu: 5 rozdziałów/ 80 stron/ 143.497 znaków (na dzień 2024-09-30).
Inspiracje: Zainspirowała mnie sklejka scen z FMV-ki zrobionej przez fana BTS do "Dreamers" . Tak zestawienie paru ujęć posłało iskrę z pierwszym pomysłem, a później już to poszło...
Inne ciekawostki:
❊ W "Czarnych Słonecznikach" znajdziecie opowiadanie zatytułowane "Czy wierzysz w anioły?". Jest ono mocno powiązane z fabułą "Sekty". Uwaga! Są tam spore spojlery! Więc jeśli wolicie większą dozę zaskoczeń, to poczekajcie z jego lekturą albo ją sobie darujcie.
Tym bardziej że nie stanowi ono dobrej reprezentacji stylu książki.
❊ "Sekta" ma narrację pierwszoosobową, która nie należy do moich ulubionych – nie czuję się całkowicie swobodnie pisząc nią – ale tutaj wydawała się mi najlepsza. Poza tym jestem zdania, że raz na jakiś czas warto wyjść ze swojej strefy komfortu i sięgnąć po coś innego.
◈
Rekomendacje, recenzje i oceny
✍ Dodaj swoją!
◈
Obsada
Dla tych, którzy chcą wiedzieć, kto jaką rolę gra w mojej wyobraźni:
❊ Kim Namjoon jako Adam Peterson
❊ Wang Jackson jako Jack Seon
❊ Yang Yoseob jako Jacob Seon
❊ Kim Seokjin jako Martin Kim
❊ Jeon Jungkook jako Theo Kim
❊ Min Yoongi jako Alan Mortifer
❊ Jung Hoseok jako Felipe Vertugo
❊ Park Jimin jako Liam Smith
❊ Kim Taehyung jako Victor Klamer
◈
✄ Fragmenty ✄
Nie widziałem powodu, by nie pomóc przyjacielowi. Mogłem przygarnąć na moje małe dwupokojowe mieszkanko współlokatora. Zwłaszcza że Jacob to cichy, poukładany i ambitny chłopak, który raczej nie będzie sabotował naszych szans na uzyskanie dyplomu.
❊
– Jesteście stąd? – zainteresowałem się, kierując pytanie do starszego z braci. Jakoś czułem się bardziej komfortowo zagadując do niego, niż do ewidentnie mniej rozmownego nastolatka.
❊
I wtedy – jako ostatniego z tej dość hermetycznej paczki znajomych – poznałem Felipe.
CZYTASZ
Przewodnik Czytelnika
RandomW środku znajdują się: ✒ katalog zakończonych książek; ✑ aktualnie publikowane teksty z informacją o terminach aktualizacji; ⌚ publikacje planowane w następnej kolejności; ✎ moje propozycje nowych historii, na które możecie zagłosować; ✍ rekomen...