○ Zawsze czyści

4 2 0
                                    

◈ Tu kiedyś pojawi się okładka... ◈

Tytuł: Zawsze czyści
link do książki na portalu w komentarzu (w przyszłości, jak powstanie)

Opis: Harry nigdy do końca nie wybaczył sobie Syriusza. Dlatego gdy znalazł przypadkiem w ocalałych resztkach ksiąg o rodzie Blacków i ich rodowej magii cień szansy na naprawienie tamtego okropnego wydarzenia, nie potrafił nie spróbować. Zaczął coraz bardziej zagłębiać się w temat ku niezadowoleniu bliskich. Nie zrezygnował nawet wtedy, gdy ci odwrócili się od niego i jego nowej fascynacji. Był przekonany, że wie, co robi oraz jest świadomy konsekwencji, które poniesie.

Cóż...

Pewnych z nich jednak nie przewidział. Los kolejny raz postawił jego życie na głowie, gdy wpakował w potężne kłopoty nie tylko siebie, ale też Draco Malfoya.

Seria:

Tom:

Fandom: Harry Potter
Relacje: główne → homoseksualna; poboczne →różne rodzinne, przyjaźń, heteroseksualne.
Shipy: główne → Harry P. ❤ Draco M.; poboczne →Harry P. ❤ Ginny W., Hermiona G. ❤ Ron W.
Ostrzeżenia: specyficzne poczucie humoru au...ekhem! fortuny, kanon poszedł sobie w las około półtora roku po pokonaniu Czarnego Pana, dużo gorących scen, rodowa magia, ...
Tagi: black, czarymary, drarry, fanfiction, komedia, magia, mąż, romans, rytuały, syriusz, żona.

Wcześniejsze okładki:

Dodatkowe informacje o książce i jej pisaniu

Rok powstania: 2018 (pomysł), ...

Data premiery: xxxx-xx-xx

Data finału: xxxx-xx-xx

Status: Propozycja do realizacji z zarysem fabuły i kilkoma fragmentami tekstu.

Objętość tekstu: 2 rozdziały/ 11 stron/ 20.150 znaków (na 2022-08-15).

Inspiracje: Inspiracją jest powiedzenie rodu Blacków: „Zawsze czyści", które postanowiłam wyjaśnić w inny sposób, niż było to zrobione w książkach. Uznałam, że skoro słowa potrafią w czasie zmieniać swoje znaczenie, to czemu nie interpretacja rodzinnego motta albo zrozumienie jego tradycji? Postanowiłam zabawić się z rodową magią Blacków i przez to trochę namieszać w życiu Harry'ego oraz Draco.
Z dobrymi intencjami oczywiście... ;)

Inne ciekawostki:

Rekomendacje, recenzje i oceny


Dodaj swoją!

Przewodnik CzytelnikaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz