⤏ Opisontologia Ri

12 3 9
                                    

Tytuł: Opisontologia Ri→link do książki na portalu w komentarzu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Tytuł: Opisontologia Ri
link do książki na portalu w komentarzu

Opis:

Jak sugerują nazwa i tagi, ta publikacja zawiera szereg najróżniejszych informacji o mojej osobie. Dzielę się w niej zarówno życiowymi doświadczeniami i historiami, jak przemyśleniami, planami czy marzeniami. Poznacie moich ulubieńców, ale też dowiecie się, za czym nie przepadam lub czego unikam. Mówię o pasjach, sztuce oraz wydarzeniach z mojej perspektywy.

Poza tym tutaj wylądują wszelkie wpisy typu: nominacje, Q&A, i tym podobne...

Jeśli jesteście ciekawi mnie, to zapraszam!

Ri ;)

Seria:

Tom:

Fandom:
Relacje: Ri a życie, sztuka, rzeczywistość.
Shipy: Ri i dobra herbata, jedzenie, książki, fandomy, ...
Ostrzeżenia: uwaga!ranty (ale takie od serca), dużo prywaty, (czasami) TMI, mieszanka różności.
Tagi: autobiograficznie, cv, dziwnaidziwniejsza, fandomy, infj, ironicznie, love/hate, marzenia, nominacje, opisontologia, pasje, plusminus, przekoranaresorach, ranty, ri, sugamode, ulubieńcy, wspomnienia, zasiedmiogórogórd, życie.

Wcześniejsze okładki:

Dodatkowe informacje o książce i jej pisaniu

Rok powstania: 2019

Data premiery: 2019-04-08

Data finału: xxxx-xx-xx

Status: „Opisontologia Ri" rośnie razem ze mną. ;) I zapewne będzie rosła, póki tutaj jestem i tworzę.

Objętość tekstu: 11 części (na 2022-11-17).

Inspiracje: Powiem krótko: Moje życie.

Inne ciekawostki: Oryginalnie „Opisontologia Ri" miała służyć jako miejsce na swobodne interakcje: pogaduszki, nominacje oraz pozostałe luźne różności. Teraz jest także pewnego rodzaju pamiętnikiem – świadectwem mojego rozwoju i ważnych życiowych zmian, które przechodzę. Cieszę się, że zaczęłam ją pisać, a przez to tworzyć narzędzie do motywowania siebie, ale też pozwalające mi nabrać odwagi w mówieniu wprost (a nie tylko poprzez utwory).

Rekomendacje, recenzje i oceny

Dodaj swoją!

Lista tytułów ✄

Time for... Curriculum Vitae, Ri!

Kim jest Ri?

Nominacja – po raz pierwszy

1001 faktów o Ri

Czemu Ri zniknęła? [Personal story time&TMI]

Lux in tenebris

Nadchodzi nowe u Ri – sezon wiosna/ lato 2022

Skąd tu ta poezja?

Kukiełka z pudełka

Mini Ri i życie w czasach kryzysu

 Garść życiowych mądrości

...

❊ Aktualizacja listy: 2022-06-30 ❊

Przewodnik CzytelnikaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz