פרק 5

155 12 3
                                    

לפני שהפרק עולה רציתי לבקש אם בא לכם לעזור לי. אני לא ממש יודעת מה אתם חושבות לגבי הכתיבה שלי. אני אשמח אם במקום לכתוב לי תמשיכי בכל פרק תכתבו דברים שהייתם רוצות להוסיף, רעיונות שלכם להמשך, קטעים מסויימים שאהבתם וסתם את מה שאתם חושבות...

טוב, זהו, תיהנו!

---

בשנייה שהם נכנסו למעונות הבנים, דראקו התחרט על זה. הוא שכח לרגע על תשומת הלב שג'יני הייתה מקבלת מבנים בבית הספר הקודם, עד עכשיו.

כל השריקות שהתעופפו לכיוונה כשעברה במסדרון עם אחת העגלות רק גרמו למאלפוי להתעצבן יותר ולג'יני להסמיק.

"בקיצור, מתפצלים או לא?" ג'יני שאלה, מקווה שהוא יבחר להתפצל. היא לא יכולה להיות ליד הילד הזה יותר מידי זמן, הוא מבלבל אותה. פעם הם בסדר, פעם הוא מתעצבן עליה בלי סיבה ופעם הוא עוזר לה.

"אני חושב שנמשיך ככה, אנחנו עושים את זה יותר מהר." האמת היא שדראקו לא רצה שהיא תסתובב לבד במעונות הבנים, בייחוד לא כשהם מלאים.

אחרי כמה חדרים, שמאלפוי גירש את הבנים כדי שלא יבהו בג'יני, הם הגיעו לחדר של רון ונייל.

"זה לא פייר!" ג'יני צעקה כשנכנסה לחדר וראתה את רון שוכב על המיטה ומשחק עם הכדור שבידו. רון התרומם במהירות כששמע אותה.

"איך זה שאתם סיימתם כבר?!" ג'יני צעקה וקפצה עליו.

"יש פחות חדרי שירותים מחדרי שינה בחור הזה, כמו שיש פחות אוויר בגוף שלי ממה שהיה בו קודם.." הוא נאבק להגיד את המילים האחרונות במשפט משום שרגלה של ג'יני מחצה את בטנו.

"אתה לא צריך אוויר! אתה צריך לסדר את החדר שלך!"היא צעקה וקמה ממנו, מתחילה לקפוץ על מיטת היחיד במרכז החדר. "זה רק היום הראשון שלך פה והחדר שלך במצב גרוע יותר מהחדר בבית!" רון חייך ואז הביט במאלפוי, הוא ציפה שדראקו יזרוק איזו הערה עוקצנית לגבי ההזכרה של הבית של הוויזלים, אבל לא. מאלפוי רק עמד בצד החדר, הביט בג'יני קופצת על המיטה ומתנהגת בילדותיות שאופיינית לה.

רון המשיך להסתכל עליו בזמן שהוא וג'יני החליפו את המצעים, הוא ראה את המבטים שדראקו נתן לג'יני מידי פעם וכבר הבין מה קורה שם.

"ג'יני, סידרתם כבר את החדר שמולנו?" רון שאל והפנה מבט לאחותו הקטנה שבדיוק קלעה לעגלה את הכדור שהכינה מכל המצעים.

"הממ.. לא, לא נראה לי." היא אמרה והסתובבה אליו. דראקו עמד בצד, מסדר בשקט את החדר. זאת לא הטריטוריה שלו, אם הוא פותח את הפה יהיו לכך השלכות מסוכנות והוא ידע את זה.

"זה החדר של פרד וג'ורג', תעברי לשם אם סיימת. נראה לי שנייל גם נמצא שם." רון אמר וג'יני פשוט חייכה. דראקו בא לצאת ביחד איתה, אבל רון שם לב לתגובה שהייתה לו כשנייל הוזכר בשיחה. רון ידע שנייל מרגיש משהו לג'יני, נייל אמר לו.

Call it magic- HebrewWhere stories live. Discover now