פרק 7

133 12 4
                                    

לפני שהפרק עולה אני ממש רוצה שתקראו את זה

אני בתקופה ממש לחוצה בזמן האחרון ואני לא בטוחה שיהיה לי זמן להעלות פרק כל יומיים או שלושה. אז יכול להיות מצב שיעלה פרק פעם בשבוע או שהפרקים יהיו קצרים. 

הפרק הזה יצא לי ממש קצר כי לא היה לי הרבה זמן לכתוב אותו, אז אני כבר אומרת לכם שאני מצטערת על זה.

תהנו, והוספתי לרשימה של הדמויות את מי שמשחק את אוליבר (תבינו אחרי שתקראו) בביי

---

פרק 7

 ג'יני קמה עוד לפני רון, מתעוררת והולכת לכיוון הדלת.

"ישנת טוב?" נייל שאל מאחוריה, ג'יני הסתובבה כדי לראות אותו יושב על המיטה שלו עם מחשב נייד בידיו.

"ממתי אתה ער?" היא לא הסתובבה, עדיין עם הפנים אל הדלת.

"צפיתי בך ישנה." הוא אמר והשתדל לא לצחוק.

"מה לעזא-" היא הסתובבה אליו במהירות.

"תירגעי, זה היה בצחוק... בדמדומים זה היה רומנטי." הוא צחק לפני שקם מהמיטה עם המחשב בידו והתקדם אליה. "אם רון שואל, לא ראיתי אותך הולכת." הוא קרץ לה לפני שיצא מהחדר. ג'יני הסתכלה על רון שישן במיטה, הוא לא יהיה מודאג אם היא תלך, היא קיוותה.

היא יצאה מהחדר בשקט, רואה את נייל מדבר בצד עם המורה ששמר על האזור. הוא חייך אליה חיוך קטן והיא החזירה לו אחד לפני שהחלה ללכת בשקט, עד שהיא נתקעה במישהו. הוא היה גבוה ממנה. (רציני, ג'יני 1.68 ומאלפוי 1.75) היא הרימה את מבטה רק כדי לראות את מאלפוי עומד מולה עם הבעה מוזרה. הוא נראה שמח, ואז עצוב, ואז כועס. אחרי כל שינויי מצב הרוח שעברו עליו בכמה שניות האלה הוא חייך חיוך מרושע.

"וויזלי! מה את עושה פה?!" הוא קרא חזק בכוונה, גורם למורה להסתובב בפתאומיות ולראות את ג'יני עומדת במרכז מעונות הבנים.

"גברת וויזלי! תתלווי איתי למשרד המנהל מיד!" המורה צעק כשהתקדם אליה, גורם לכמה בנים להציץ מחדרם במבט עייף. ג'יני התכוונה ללכת עם המורה מבלי לגרום לצרות עד שמישהו עצר אותה.

"זה בסדר, ג'ונסון." מישהו מאחוריה פנה אל המורה בשם המשפחה שלו. "היא איתי." היא הסתובבה כדי לראות את הארי בלי חולצה ובמכנס טרנינג אפור מתקדם אליהם.

"אוקיי סטיילס, פעם אחרונה שאני תופס אותה פה." המורה אמר והחל לסייר במעונות.

"מה זה היה? אתה כאילו שולט על המורים פה או משהו?" היא אמרה כשהביטה את מבטה אליו, מרגישה כאילו מישהו שורף את גבה בעזרת מבטו.

"לא עכשיו, יש לנו קהל." הוא אמר כשמאלפוי ניגש אליהם.

"זאת רק ההתחלה, וויזלי." מאלפוי קרא כשעבר דרכה והתנגש בכתפה, היא כמעט נפלה מהעוצמה אבל הארי עזר לה להתיישר כשעקב עם מבטו אחרי מאלפוי שלא ידע שהפעיל כוח רב מידי.

Call it magic- HebrewWhere stories live. Discover now