פרק 6

172 14 4
                                    

לפי שאני מעלה את הפרק רציתי להגיד לכם משהו, אני ממש שמחה שאתם אוהבות את הסיפור עד עכשיו, ואני רוצה שתשלחו לי בפייסבוק או אפילו פה המשכים או רעיונות שיש לכם, בנוסף
רציתי לעשות חלק כזה לפני כל פרק של שאלות, כל פרק תכתבו לי שאלות שקשורות לסיפור או אליי ואני יענה לכם, אפילו השאלות הכי הזויות בעולם...
טוב, חפרתי, פרק 6!

פרק 6

"כל הכבוד ילד."

"הכלבה הזאת..."

"תמשיך ככה."

אלה היו התגובות שדראקו וג'יני היו שומעים מידי פעם. מאז שהארי פרסם את ההודעה הזאת שגרמה לכולם להאמין שהם זוג. עבר שבוע שלם, וג'יני רק ניסתה להתחמק מדראקו כל הזמן, וגם הוא ממנה.

הוא דווקא אהב את הרעיון שלו ושל ג'יני ביחד, והוא אהב למרוח את זה בפרצוף של נייל. אבל הוא מעולם לא ידע איך להתייחס לצד השני בזוגיות. מעולם לא הייתה לו חברה רצינית שבאמת היה לו אכפת ממנה, רק בנות שאבא שלו סידר לו או בנות שהיו איתו בגלל שהוא כזה עשיר וכולם מכירים את שם המשפחה שלו. הוא לא רצה לפגוע בג'יני, אז הוא העדיף להתחמק ממנה עד שיבין מה בדיוק צריך לקרות שם. וכמובן להוסיף את העובדה שחברים שלו היו מסתכלים על ג'יני מידי פעם, מה שממש הציק לו, או שאחים שלה, רון, פרד וג'ורג', היו נועצים בו מבטים מלאי שנאה.

ומצב שני, גם ג'יני רצתה לסיים עם כל זה. היא לא אהבה את הרעיון שכל בית הספר חושב שהיא ודראקו הם זוג השנה ושאסור להפריד ביניהם, כמו שאמרה לה ניק. בנוסף לזה, האיום שקיבלה לא ממש עזר לה.

"אני יודע שזה שקר." הארי אמר לה בשנייה שהייתה לבד בפעם הראשונה מאז שחזרה לחדרה לפני שבוע. "אני לא עד כדי כך מטומטם."

"אז מה? במילא הודעת לכל העולם על השקר הזה." היא אמרה, הולכת לכיוון מעונות הבנות ונעצרת בכניסה, הארי נעצר לידה.

"אז," הוא אמר והתקרב אליה, נשען ומגיע לאוזנה. "או שאת נשארת עם המאלפוי הזה ומשקרת לכל בית הספר, או שתעזרי לי להביא משהו לבוס שלי."

"ולמה בדיוק שאני יעזור לך?" היא דחפה אותו ממנה, נשענת על הקיר. "מה אמור להפריע לי לשקר לבית הספר על הזוגיות שלי, יהיה לי קצת שקט."

"לא יהיה לך שקט כשאני אספר לכולם שאת, המשפחה שלך והחבר שלך קוסמים." הוא אמר וג'יני הפסיקה לנשום לרגע, אבל ניסתה להסתיר זאת.

"מ-מי אמר לך שיש דבר כזה בכלל?" היא שאלה בשקט, לא יוצרת איתו קשר עין בכלל, כשהוא לעומתה רק בחן את ההתנהגות שלה.

"מאיפה את חושבת שאני מכיר את לואי? הוא חבר של ניק, שלושתנו למדנו בהוגוורטס לפני שנתיים." הוא אמר, יותר בשקט כדי שלא יעלו עליו. "המצנפת המטומטמת שלחה אותי להפלפאף, המקום היחיד שלא רציתי ללכת אליו, אמרו שהיא טעתה בחישוב בפעם הראשונה, זה מה שגרם לבוס לקחת אותי." הוא הסביר לג'יני בקצרה איך הוא יודע את האמת ואיך הגיע אל הבוס.

Call it magic- HebrewWhere stories live. Discover now