פרק 12

127 10 6
                                    

אוקיי, אז שוב החפירות האלה שלפני תחילת הפרק, זה די חשוב אז אני באמת רוצה שתקראו כדי שתבינו

דבר ראשון, אחרי הפרק הזה שאני מתחילה לעשות סדר מסויים, חצי פרק של יוקי וחצי פרק של ג'יני, כי יש הרבה דברים שאני צריכה להוסיף בשני הצדדים וככה זה יהיה יותר נוח לכולם.

דבר שני, אני באמת אשמח אם תגיבו קצת יותר, לא לוחצת או משהו, חס וחסיסה, פשוט אני רואה שיש נגיד איזה מאה ומשהו קוראים ורק איזה ארבע או חמש תגובות

דבר אחרון, הגענו לאלף קוראים של הסיפור בכללי, אני ממש גאה בזה

בתמונה: הישיבה של יוקי, כן כן חובבי מחברת המוות, זה אל

^_^

---

"יוקי, את לא עושה את זה!" לוסי צעקה דרך הטלפון.

"לוסי-צ'אן, הוא אח של פארקר." יוקי אמרה ברוגע. היא ישבה על ספסל מחוץ למסעדה שאליה הסיעו אותה כולם, עם הרגלים מקופלות לחזה וגבה מכופף, היא החזיקה את הטלפון בעזרת האצבע והאגודל בלבד.

"זה שהוא אח של פארקר לא אומר שיש לך זכות לעשות את זה!" לוסי המשיכה לצעוק.

"הוא לא צריך להכניס סתם ככה אנשים זרים לבית שלו." יוקי חייכה, עומדת לנתק את הטלפון.

"תבטיחי לי שלא תעשי את זה, אמרנו שקובעים דברים ביחד בזמן הזה אז אסור לך להרוג אותו סתם ככה אם אני לא מסכימה." לוסי אמרה, ברוגע הפעם.

"בסדר." יוקי נאנחה. "למרות שאת יודעת, אם אוליבר יהיה עסוק באח המסכן שלו, אולי הוא יפסיק לעקוב אחרי ההורים שלי." היא מלמלה, נעמדת ומחזירה את הנעליים לרגליה.

"את לא יודעת בכלל מי ההורים שלך בשביל שהוא יפסיק לעקוב אחריהם..." לוסי צחקה. "בכל מקרה, אם את הולכת לגור איתו אז אני כבר אחפש דירה קבועה באזור, ועוד יומיים את באה איתי לגלידה." לוסי קבעה עובדה.

"טוב, אני צריכה לנתק." יוקי אמרה כשראתה את ג'יני יוצאת מהמסעדה והולכת לכיוונה. "הם באו לחפש אותי." היא נאנחה לפני שניתקה את השיחה עם לוסי.

"יוקי, כולם כבר התיישבו, את באה?" ג'יני חייכה, משהו במבט שלה גרם ליוקי לשכוח לרגע על מה דיברה עם חברתה רגע לפני.

"הממ.. כן, כן, תובילי ג'יני-צ'אן." יוקי שלחה הנהון קצר ועקבה אחרי ג'יני אל תוך המסעדה.

ברגע שהבנות נכנסו פנימה, כריסטופר נעמד במקומו. הוא ניסה להגיד משהו אך ויתר ברגע האחרון ונתן ליוקי להתיישב לידו.

הארוחה עברה ברעש, הרבה רעש. כריסטופר הזמין כבר תפריט לפני שהזמין את כולם, ככה שהם לא היו צריכים לחכות כל כך הרבה זמן לאוכל. הארי ורון אכלו כמו ילדים קטנים, מבלגנים הכל בזמן שג'יני מנסה להרגיע את שניהם. לואי וניק האכילו זה את זה, אוכלים כמו הזוג יונים שהם. יוקי ישבה בישיבה שלה, אבל האחרים לא אמרו כלום על זה, הרי כולם ידעו שמד הד משוגעת, בגלל זה הדביקו לה את הכינוי הזה. היחיד שלא ידע את זה היה כריסטופר, היחיד שלא היה מודע לשיגעון של יוקי, היחיד שלא היה קוסם.

Call it magic- HebrewWhere stories live. Discover now