אז החלטתי לעשות בסוף פרק של ג'יני ופרק של יוקי כמו שאמרתם
אבל שימו לב שהפרקים יהיו קצרים יותר בגלל זה
אז הפרק הזה יהיה של ג'יני ואני מקווה שתאהבו אותו
ו..הממ שמתי קישור של עוד פאנפיק שאני כותבת אבל בפייסבוק, אז אני מקווה שתנסו לפחות לקרוא אותו
----
"לקח לך זמן להגיע." דראקו אמר כשג'יני הסתובבה. "חשבתי שארוחת צהריים היא בדרך כלל בצהריים ולא נגררת עד הערב וכל זה." הוא זייף צחוק, אבל הצחוק הזה היה יבש לגמרי.
"מ-מה אתה רוצה עכשיו מאלפוי?" היא שאלה כשלקחה נשימה עמוקה, יודעת בוודאות שהם הולכים לריב. אבל קולו של הארי המשיך לקרוא בראשה.
תקראי את המכתב
היא ניגשה לשידה הקטנה ליד המיטות, מחטטת במגירות בזמן שדראקו דיבר. "אמרתי לך כבר, אני רוצה הסבר." הוא קם מהכיסא, מתקדם לכיוונה של ג'יני.
"אחר כך..." היא מלמלה, מוציאה את המכתב שהארי הביא לה ביום שהגיע לפנימייה. היא קראה מהר את תוכנו ובדיוק כשסיימה, המכתב נחטף מידה.
"מה זה עכשיו?" דראקו עבר על המכתב במהירות, הבעתו משתנה ממשועממת כמו תמיד לעצבנית במיוחד. "אז זה מה שפוטר עושה פה?" הוא אמר לפתע. "הילד הזה פשוט עלוב, להמציא שטות כזאת רק בשביל להיות לידך יותר, זה ברור שהכל המצאה שלו." הוא ניסה לשכנע את ג'יני, ויותר מזה, הוא ניסה לשכנע את עצמו.
"מה אם זאת לא המצאה שלו? מה אם זה אמיתי?" היא שאלה לפתע, לפני שנאנחה והתיישבה על המיטה. "אבל זה במילא לא משנה כבר..." היא מלמלה.
"מה? למה?" הוא הביט בה עם מבט תוהה בעיניו הכחולות.
"העסקה הזאת עם אוליבר, זה כבר קרה, אמרתי לו שאני-" היא נעצרה באמצע פתאום, עיניה פקוחות לרווחה כשהסתירה את הפה שלה בעזרת ידיה. מה היא עושה לעזאזל? היא התכוונה לספר למאלפוי על העסקה שעשתה עם אוליבר? אותה עסקה שאומרת שהיא תהיה חברה של מאלפוי, תתקרב אליו רק כדי לגנוב משהו ממנו. אם היא הייתה אומרת לו את זה, הכל היה נהרס.
"אמרת לו שאת מה?" הוא שאל, עיניו ממשיכות להביט בה.
"א-אני אמרתי לו שאני... אעזור לו למצוא מידע על הילדה החדשה הזאת שפגשנו." היא צחקקה בלחץ. "סתם מישהי מוזרה שהוא צריך למצוא בשביל העבודה שלו." היא אמרה מהר וקמה מהמיטה, ניגשת אל הדלת.
"לאן את הולכת?" הוא שאל, אבל נעצר כשהיא רק פתחה את הדלת ונעמדה בצד.
"אתה הולך, יש לי דברים לעשות."
"אבל אני צריך לדבר איתך על-"
"לא עכשיו, אחר כך." היא אמרה. לא היה לו מה להגיד יותר, הוא לקח את רגליו ויצא מהדלת.