Egyedül keltem. Kicsit megilyedtem.
-Lucius?..
-Itt vagyok? Baj van?
-Nem nincs. Csak megilyedtem.
-Mitől? Attól, hogy itthagylak?
-Talán de a hiányod jobban megilyszetett.Megölelt. És oda adta a pólóm. Fel vettem. Majd vissza dőltem.
-Mit csinaltál? - kérdeztem
-Öhhmm...
-Ugye nem?
-De....
-Te elpakoltál helyettem?!
-Talán....
-Köszönöm. - mosolyogtam és puszit nyomtam az ajkára. -Gyere vissza.
-Jó legyen.Megint mellém feküdt felé fordultam.
Kopogtak.-Ezt nem hiszem el.
Fel altam felvettem a nadrágom és kimentem.
-Te mit keresel itt?
-Hermione én bocsánatot akarok kérni.
-Hogy mit?
-Nem mehetek be?
-Nem sajnálom. Most pedig menny el.Rá vágtam az ajtót.
-Lucius öltözz és menny el kérlek.
-Hermione?
-Menny el kérlek....Felöltözött és elment. Magamra zártam az ajtót le ültem az ágyamra és sírni kezdtem.... most ebben a percben küldtem el azt aki boldoggá tett. De Ron össze zavart.
Nem fogok neki meg bocsátani de most nagyon össze zavart. Lucius Nagyon nem érdemelte meg az, hogy elküldjem magyarázat nélkül.
Nem tudom, hogy hava ment gondolom Perselushoz de nekem gondolkoznom kell le kell rendelnem magamban.
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
Lucius
Egy hete nem jelentkezett Hermione. Perselussal sem beszélt. Harry sem tud róla semmit Draco sem tud semmit. Aggódom. Vajon közé lehet ennek ahoz aki az ajtóban ált? De nem tudom ki volt így nem ítélhetek. De merem remélem nem a Weasley volt.-Jelentkezett már?
-Nem.. Perselus nem. Semmi.
-Elmegyek hozzá.Mielőtt válaszolhattam volna el tünt.
Perselus
-Mio nyisd ki az ajtót!
Nyílt a zár.
-Szia.
-Hermione egy hete nem hallok rólad ahogy senki más sem és elég egy szia?! Mi van veled? Hol voltál egy hétig?!
-Gondolkoztam.
-Tényleg! Lucius meg a földalá izgulja magát miattad és a gondolkozásod miatt!
-Szóval tudod.
-Igen tudom! És egy kicsit fájt, hogy nem bízol bennem de már megszoktam.
-Perselus én....Kérdően néztem a lányra. Választ vártam.
-Múltkor Ron megjelent. Össze zavarodtam!
-És akkor magyarázat nélkül elkell küldeni Luciust!?
-Nem és ezt nagyon sajnálom...
-Akkor most velem jösszes megbeszéled vele!Megfogtam a lany kezét és elhopponáltam vele.
Lucius
-Hermione...
-Lucius... sajnalom..Feláltam és megöleltem a lányt. Perselus el ment.
-Hol voltál?
-Gondolkoznom kellett.... neharagudj nem akartalak magyarázat nélkül elküldeni.
-Nem haragszom de nagyon megilyesztettél!Mélyen a szemembe nézett és megcsókolt.
ESTÁS LEYENDO
Vedd Le Az Álarcot (BEFEJEZTETT) /JAVÍTÁS ALATT!/
Fanfic-Lucius kérlek! Te nem ez vagy! Te más vagy! -Semmit nem tudsz rólam! -Te tényleg azt hiszed, hogy nem ismerlek?! -Mert nem ismersz! Most menny el! -Miért taszítasz el magadtól mindenkit?! Miért nem hagyod, hogy segítsek?! Mindent elronatsz csak hog...