20.

90 5 0
                                    

Hát igen.. monoton volt... újabb hónap újabb reménytelen nap. Már csak négy hónap.

-Hogy vagy.
-Rosszul de büszkén. Te?
-Öhmm nem tudom mi süt le rólam baba.
-Szeretlek.
-Én is bogyó.

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
Tudjátok mit jelent ez.... három hónap és igen... nem fog tovább élni...

A mai nap kopogtak az ajtón.

-Draco?
-Hermione én.
-Gyere be.. nem tehetsz róla.
-Ami azt illeti... várj te nem is haragszol?
-Nem... vagyis de.. mert a gyerek apa nélkül nő fel.
-Te terhes vagy?
-Igen... nincs ellen anyag?
-Egy évbe telne és nincs annyi időnk.
-Nagyszerű akkor biztos halál.
-Igen.. sajnalom..
-Fordulj meg és menny el. - tette is a dolgát.

Boldogság, házasság sok lázas szó... lehet ellenség vagy jó barát nincs ki megmentse.....

Ujra kopogtak.

-Azt mondtam... Apu..
-Kicsim minden rendben?!
-Az előbb ment el Draco..
-Láttam. Mit akart?
-Semmi hadjuk nem hallgattam végig túlzottan nem érdekel.
-Hogy vagy?
-Rosszul de büszkén mint mostanság mindig.
-Lucius?
-3 hónap... ugyhigy egyre rosszabul. Küzdeni akar de nem megy neki és az a legfájóbb, hogy szenved.

Láttam apán, hogy valami nincs rendben.
-Minden rendben?
-Igen csak... fáj.. az, hogy szenvedni látlak titeket.
-Hé, ez téged ne bántson. Nem kell bűntudatot érezned nem a te hibád.... Dracoé sem... de ha lett volna benne egy kis emberiség és tisztelet akkor nem csinálja meg. Igen valóban ebből a szempontból ő is hibás. De ha nem ezt nézük akkor egyedül csak én vagyok a hibás ugyanis Luciusék miattam mentek szét magyarul megölettem a férjem és a gyerekem apját.

-Nem tehetsz róla, hogy sokkal, jobb vagy mint Narcissa.
-Csitt... ezt a nevet itt többé nem mondjuk ki hangosan. A végén még felrobban a ház.
-Ne haragudjon ő felsége.
-Minimum. - nevettem
-De nagyra vágyó valaki.
-Na valakivel nagyon össze keversz édesapám....

Jézus....

Perselus
"Édesapám"

-Hogy mi?
-Nem tudom...
-Mio..
-Apa..
-Szerelek te kis bigyó.
-Dik.

Tudjátok van aza jól eső ölelés mikor szeretetből ölelés meg valakit. Mikor az az ölelés felemel és egy percre ugy érzed az ölelés tart a földön nem pedig a gravitáció. Na ez pont olyan volt.

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
Igen... 2 hónap..

-Hermione..
-Ne beszélj kérlek. Én is nagyon szeretlek és itt vagyok. - ezek már nagyon az utolsó szavak... a rák legyőzte.
-Győzött.
-Nem... nem.. te győztél, mi győztünk édes. Legyőztük Narcissát és a vádakat... bár minket is legyőztek... de vesztesek nélkül nincsenek győztesek. Mi is nyertünk.. tapasztalatot.. - miközben ezeket a mondatokat mondtam elaludt.

A gép még nem sípol így nem hagyott meg itt. Félek. Draco pedig... hát ő... valamit előző életében nagyon elronthatott. Nem rossz ember csak mindeki a rossz Draco Malfoyt ismerte. Van neki jó oldala is és ezt készseggel meg is mutatná ha az emberek nem ítélték volna el annyiszor.

Lucius... pedig még a végsőkig is büszke.. 3 hónapos a kicsi. Remélem attól, hogy nem let vele az apja ttol meg ugyan olyan jól eltudom majd meselni neki milyen bátor és kitartó volt az ő édesapja.

Ja és ami Perselust illeti.. gondolkozom azon m, hogy Hermione Piton legyek... de ezzel még egy kicsit várok... viszont ha törik ha szakad én az istenért sem fogok férjhez menni újra... nekem Lucius volt az igaz és ez van megegyszer ennyire senkiben nem tudnék megbízni.. senkire sem tudnám mégegyszer rábízni az életem. Főleg nem a gyermekem életét.

Egyszer majd talán megerti miért is nem lehet vele az apja. Remélem büszke lesz rá. És ha felnéz az égre majd az apja jut eszébe....

Vedd Le Az Álarcot (BEFEJEZTETT) /JAVÍTÁS ALATT!/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora