21.

87 5 0
                                    

1 hónap nem több nem kevesebb augusztus van... annak is a vége. Lucius már nehéz beszél. Fáj mindene. Szenved egyre gyakoribbak a rohamok.. és nagyon mutatja, hogy közeledik a vég felé.

-Apu... én ezt nem.. nem akarom végig nézni.
-Kicsim.
-Meg akarok halni még előtte.
-Nem.. ezt nem hagyom. Őt elveszitem téged nem hagylak. Szépen felneveled a gyermeked és ha itt van az ideje amikor már én magam sem leszek akkor majd itt hagyhatod ezt az életet addig viszont nem.

Zokogtam most is Lucius kórteremből léptem ki. Alszik... haza mentem egyre üresen vagyok... nem tudok magammal mit kezdeni végem van. Minden jel bezárukt előttem nincs ujját ajtó amin beléphetnek és új életet kezdhetnék. A gyermekem maradt csak.. senkim sincs.

-Hozzak valamit?
-Magadat ide mellém....
-Gyere. - mellém ült én pedig a vállara döltem...

Magam elé meredten sírtam. Nem voltak Lucius kedves szavi. Nem volt más csak a csend és az üresség. Olyan ires lettem mint még soha. Most törtem össze teljesen.. utálom, utálom, utálom ...

Mindennél jobban de nem Luciust hanem a helyzetem. Csak képzeld bele magad.

Azt hittem boldog életet fogok élni erre tessék. Igen boldog voltam egészen 8 hónappal ezelőtt mikor is még nem tudtam mi vár rám azután. Nem kérem, légy enyém örökké mégis hozzád szól dalom úgysem élhetünk örökké...

Egész nap ez megy a fejemben. Meg anno valahol hallottam azóta nem is gondoltam rá de most ez kell. Darabokra szakad a lét nem értem mindez miért sikolt és tombol a lét... minden átok vissza szál minden megtorlásra vár...

Romeo és Júlia története is jól indult aztán mi lett a vége? Romeo mérget ivott Júlia pedig sziven szurta magát egy törrel aztán van egy másik változat amiben eret vág magán. Majd egy olyan is ahol lelövi magát.

A tör a szívbe az Shakespeare elképzelése. Na igen ennek a történetnek is lehetne több vég szava. Lehetne egy jó is de ez nem így lett. Hat figyeljetek.. maximum apu előtt meghalok.. bár nem élnék túl...

Vedd Le Az Álarcot (BEFEJEZTETT) /JAVÍTÁS ALATT!/Onde histórias criam vida. Descubra agora