Hermione
Reggel az íróasztalom fölött keltem. Ajjaj elaludtam.-Lucius? Fent vagy? -kerdeztem halkan hátha jön válasz. Mivel nem érkezett így át ballagtam a lakosztalyba. Még nyugisan szuszog.
Minden esetre mellé feküdtem. Őszintén azt sem tudom mit csináltam annyi ideig, hogy elaludjak.
Vissza aludtam. Hát kényelmesebb volt mint az íróasztalom. Lucius gyengéd érintésére keltem.
-Jó reggelt.
-Neked is.. - mosolyogtam. -Jól vagy?
-Minden rendben ne aggódj. Mit csináltál annyi ideig este?
-Magam sem tudom. Valószínűleg az orvosod jelentését néztem.
-És mit ír..?Csak lehajtottam a fejem. Igen... Lucius állapota romlik.
-Romlott az állapotom ugye?
Én csak bólintott. Majd egy kósza könny folyt le az arcomon.
-Hé, nézz rám. Minden rendben lesz oké? Nem foglak itt hagyni.
-Meg ígéred?
-Meg. - mosolygott majd megcsókolt.Csókja egyre életlenebb. Mármint... nem szenvedélyes hanem szenvedést érzek benne...
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
Este apa át jött. Lucius még mindig tud nevetni hála az égnek.. apu minig lelket ver belém és belé. Minig mondja, hogy erősek vagyunk hát én ezt mostanában nem érzem.-Mi a baj? -kérdezte Lucius.
-Semmi. Csak gondolkozok.
-Kicsim.
-Apu?
-Gyere beszélni szeretnék veled.Fel mentünk.
-Ez így nem megy! Nem tudok erőt verni ebél ha te nem segítesz. Min gondolkozol?!
-Azon, hogy az ígéret szép szó...
-Mi?
-Lucius ma reggel megigérte, hogy nem fog itt hagyni aha. Csak, hogy az eredményei nem ezt mutatják! Félek.
-Édesem.. erősek vagytok kibírjátok és hidd el Lucius állapota is javulni fog.Én csak bólintottam. Vissza mentünk nem tudtam ezek után sem mosolyogni nem megy. Rettegek. Mit fogok kezdeni nélküle?!
Miután apu elment Lucius is feltette a kérdést.
-Min gondolkodsz?
-Az ígéret szép szó..
-Nem foglak itt hagyni. Erős vagyok nem fog olyan könnyen legyűrni.
-Tényleg akkor ez miért nem látszik az eredményeken?!
-Kicsim ez még az eleje. Azt mondták, hogy az elején nem fog látszani.
-Jah... biztosan.Ideges vagyok de szerintem ez érződik. Ez még CSAK az eleje... akkor mi lesz később? Nem bírom lassan félek elaludni mert mielsz ha az lesz az utolsó amikor láttam? Mi lesz ha reggel már nem szólal meg? Nem ér hozzám mozdulattalnul fekszik majd s nem szól. Nem lesznek a kedves szavak nem lesz már semmi sem. Csak a csend a síri csend és a némaság ami az agymra megy és nem lesz aki megnyugtat apun kívül...
Mi lesz ha minden jel bezárul. Életünk kezdetén kinyitunk egy záró jelet ami az életünk végigei nyitva áll. Majd mikor örökre lehajtjuk a fejünk ez bezárul. Mi lesz a Luciusnak ez holnap lesz? Mi lesz ha az ő zárójele holnap reggel már teljesen bezárul és nem nyílik ki többé?
....
ESTÁS LEYENDO
Vedd Le Az Álarcot (BEFEJEZTETT) /JAVÍTÁS ALATT!/
Fanfic-Lucius kérlek! Te nem ez vagy! Te más vagy! -Semmit nem tudsz rólam! -Te tényleg azt hiszed, hogy nem ismerlek?! -Mert nem ismersz! Most menny el! -Miért taszítasz el magadtól mindenkit?! Miért nem hagyod, hogy segítsek?! Mindent elronatsz csak hog...